loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 61 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

  کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.


خسه:” امروز یک مهاجم کاذب ترکیب ما کارش را شروع کرد. آرام آرام کار فنی را آغاز می کند. یک هفته بدون توپ تمرین کرد و حالا به جمع گروه اضافه شد. در مرحله پایانی دوران نقاهتش است. عجله ای نداریم. تا یک ماه دیگر آماده می شود.”

خدیرا :” بسیار روبراه است. مشکلش جدی نیست. فردا بازی نمی کند. به همین خاطر با او صحبت کردیم. به تمرینات ملی می رود و برای تیم ملی آلمان بازی می کند. مشکلی نیست.”

ترکیب:” هنوز تصمیم نگرفته ام. ایسکو و خامس در این مدت خیلی خوب بودند و و ممکن است که یکی از این دو استراحت کند تا بازیکن سرحال تری مثل بیل به میدان برود. سیستم چرخشی عادی است. یکی از این دو از ترکیب خارج می شود.”

خمز:”هرگز اختلافی با او نداشتم. بحثم مدتهاست که تمام شده است. احترام زیادی برای سبک بازی تیمش قائلم. فردا یک بازی عادی خواهیم داشت. باید مراقب این بازی باشیم. می دانیم که رایو چطور بازی می کند. باید آماده باشیم. باید تمرکزمان بالا باشد.”

توپ طلا:” در مورد نتایجش صحبت کردم. نزدیک به کریستیانو فقط بازیکنان آلمانی هستند که جام جهانی را بردند.”

اعتقاد لوئیز انریکه در مورد خوش خلق بودن خودش:” من هم مسلما خوش خلق هستم.”

بهترین دوره :” نمیدانم. خوش بخت هستم که مربی تیمی هستم که کیفیت بی نظیری درم. هرگز نگرانی در مورد این ترکیب نداشته ام.”

رایو:”باید تیمی که سبک بازیش بر مبنای لذت بردن است را تشویق کنیم. تیمهایی که برنامه هایشان را بر اساس برنامه حریف عوض می کنند دوست ندارم. رایو نماد مهمی برای فوتبال سپانیاست. بازی می کنند ، برای بقا می جنگند و فوتبالی هجومی ارائه می دهند. این خیلی خوب و مثبت است.”

ایده :” ایده بازی ما در همه بازیها یکسان است.”

500 روزه شدن حضورش در رئال :” نگران تشویق های بیش از حد هستم. معنیش این است که اگر به مشکل بخوریم به شدت مورد انتقاد قرار می گیرم. مسلما تلاش می کنیم تا روندمان را ادامه بدهیم اما فوتبال این گونه نیست. لحظات مشکلی هم خواهیم داشت و قبال هم داشته ایم. باید آرام و جدی باشیم.”

کریستیانو، وارث دی استفانو:” من نیز همین طور فکر می کنم. این تصویر بسیار بی نظیر است. نزدیک شدنش به دی استفانو یک انگیزه خوب برای آینده اش است و لیاقتش را دارد.”

2-4-4 بدون هافبک دفاعی خالص:” باید عادت کنیم که بازیکنان با هم توپربایی کنند. قرار نیست فقط چهار هافبک به دنبال توپربایی باشند. کل تیم باید توپ را بربایند وفداکاری کنند. بازی دفاعی را فداکاری تشکل می دهد، نه فقط حفظ توپ.”

ایسکو، مهاجم کاذب:” برنامه ای برای استفاده از او در پست مهاجم کاذب ندارم. می تواند در خط هافبک به جای کروس یا مودریچ بازی کند. به جای حضور در خط حمله می تواند نقشی دفاعی تر داشته باشد.”

خامس و ایسکو، 10 کیلومتر در هر بازی:” نیازی نیست به بیل بگویم که بیشتر بدود. خودش این را می داند. باید مثل سال گذشته اش باشد. دویدن مشکل او نیست.بیل در سمت راست بازی می کند چرا که رونالدو در سمت چپ است. اگر قرار باشد به جناحی دیگر برود باید جناح رونالدو هم عوض شود. خامس کیفیت بی نظیری دارد و بیل خلاقیت بیشتری دارد و به همین خاطر در سمت راست بازی می کند چون که خوب شوت می زند.”

Alireza-CR7 بازدید : 52 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

روز گذشته کریستیانو رونالدو در صفحه فیسبوکش صفحه ای را به اشتراک گذاشت که مربوط می شد به دختر تازه به دنیا آمده پرتغالی که در بیمارستانی در دوبی بستری است. این دختر که مارگاریدا نام دارد، خیلی زودتر از زمان معمول (6 ماه ) به دنیا آمده است و هنگام تولد 410 گرم وزن داشته است. همین موضوع باعث شده تا وی مشکلاتی را برای ادامه زندگی داشته باشد و برای همین باید در بیمارستان و زیر نظر پزشکان تحت نظر باشد.

در همین رابطه رونالدو که همیشه در کارهای انسان دوستانه پیش قدم بوده است، با به اشتراک گذاشتن صفحه این کودک در فیسبوکش از هوادارانش درخواست کمک برای هزینه های درمان این کودک کرده است. حدودا دو ساعت پس از گذاشتن این پست یک نظر جالب در زیر آن دیده می شد و آن مربوط به مادربزرگ مارگاریدا بود. او که اودیلیا سوسا نام دارد، نوشته بود: "CR7 من مادربزرگ مارگاریدا هستم. من از این که شما برای نجات نوه ام قدمی برداشته ای بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. امیدوارم خداوند در راه زندگی حرفه ایت، روشنایی قرار دهد."

ساعاتی بعد رونالدو این پیغام را بی جواب نگذاشت و در پاسخ به وی نوشت: "هر کمکی به این کودک می تواند تقاوت ایجاد کند. آرزوی قدرت و صبر فراوان برای همه خانواده شما."

Alireza-CR7 بازدید : 66 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

روزنامه هاي امروز اسپانيا به نقل صحبت‌هاي کاسياس، رکوردشکني مسي و بازگشت گرث بيل به ميادين پرداخته اند.

گرث بیل، کاسیاس و رکورد شکنی مسی، تیتر اول روزنامه های امروز اسپانیا را به خود اختصاص داده اند.


روزنامه مارکا چاپ مادرید با تیتر "بازگشت نور" به بازگشت گرث بیل در لالیگا پس از مصدومیت هافبک ولزی پرداخته است

 

 


روزنامه آ.اس چاپ مادرید با تیتر " .... " به نقل صحبت‌های کاپیتان رئال مادرید پرداخته است

 

 

روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا با تیتر "مس 71 و فردا رکورد زارا" به رکورد شکنی مسی در یک هفته ی اخیر اشاره دارد


 

Alireza-CR7 بازدید : 64 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

کريم بنزما، مهاجم رئال مادريد عنوان کرد که کارلو آنچلوتي، سرمربي اين تيم از زمان حضورش در برنابئو، از او حمايت کرده است.

مهاجم فرانسوی در چند هفته ی اخیر، عملکرد بسیار خوبی داشته و با گلزنی در دو دیدار مقابل لیورپول و بارسلونا، تمجیدات فراوانی از او شده است. او آنچلوتی را یکی از دلایل موفقیت خود می‌داند و به تمجید از سرمربی خود پرداخت.

او گفت:" همیشه اطمینان آنچلوتی به خودم را از زمان حضورش در رئال حس کردم. همینطور رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز که از من به شدت حمایت کرد. سوت‌هایی که در پیراهن مادرید و فرانسه برای انتقاد از من زده می‌شد را به خاطر دارم ولی می‌دانم دلیل آنها، انتظاری بود که از من داشتند. در فوتبال، همه چیز بسیار سریع رخ می‌دهد. تمام چیزی که می‌دانم این است که هر کاری بتوانم انجام می‌دهد. امیدوارم به این روند ادامه دهم."

بنزما سپس در تمجید از تیم فعلی رئال گفت:" در دوران بسیار خوبی قرار داریم و خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی نباید اتحاد بسیار خوب بین بازیکنان را فراموش کرد. همه ی ما در یک مسیر قرار داریم و هر بازیکنی که به داخل زمین می‌آید، می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. می‌تواند بازی را به نفع ما بچرخاند."

Alireza-CR7 بازدید : 74 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

خسه به تمرینات بازگشت . ستاره جوان کهکشانی ها بعد از ۸ ماه ریکاوری بالاخره خود را به تمرینات رئال رساند ، خسه زمانی برگشت که رئال در اوج است . حالا وی می تواند خودش را در ترکیب کارلتو نشان دهد .

خسه در طی این مدت سخت ریکاوری می کرد که خود را هر چه زودتر آماده سازد.

بنابراین خسه رودریگز می تواند در بازی بعدی رئال که نسبتا بازی ساده ای به نظر می رسد شرکت کند.

 

 

 

 

Alireza-CR7 بازدید : 57 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

بازيکن ملي پوش سابق فوتبال ايران از نزديک شاهد جدال دو تيم رئال مادريد و ليوپول بود.

مهدی مهدوی کیا که برای طی دوره های مربیگری به اروپا رفته است، بازی رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد.

در اين عکس مهدوي کيا را در کنار فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید که در حاشيه اين ديدار گرفته شد مشاهده مي کنيد

Alireza-CR7 بازدید : 49 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

پس از اتمام دور چهارم مرحله گروهي ليگ قهرمانان ، همچنان تيم هاي رئال مادريد و بايرن به عنوان شانس هاي اصلي قهرماني در تمام بنگاه هاي شرط بندي اروپا محسوب مي شوند.

رئال و بایرن، هر دو صعودشان به مرحله بعد را قطعی کرده اند. کهکشانی ها در این فصل پس از شروعی ناامیدکننده در لالیگا، با کسب 12 برد پیاپی از جمله برتری بر لیورپول در آنفیلد با نتیجه 3-0 و نیز پیروزی بر بارسا در ال کلاسیکو با نتیجه 3-1، خود را به عنوان آماده ترین تیم حال حاضر اروپا مطرح کردند.

بایرن پپ گواردیولا در این فصل نیز مدعی اول قهرمانی بوندسلیگا محسوب می شود و در لیگ قهرمانان نیز با 4 برد متوالی از جمله برتری 7-1 در زمین رم، نشان داد که در این فصل نیز یک مدعی جدی قهرمانی محسوب می شود.

در حال حاضر شانس قهرمانی رئال: 4.5 به 1، شانس بایرن: 4.75 به 1، شانس بارسا: 6.5 به 1 و شانس چلسی: 7 به 1 تخمین زده می شود.

Alireza-CR7 بازدید : 63 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کريس رونالدو روز گذشته سومين کفش طلاي خود را دريافت کرد و شانس اول توپ طلاي سال 2014 نيز به حساب مي آيد.

رونالدو سال ها در منچستریونایتد با وین رونی هم بازی بود و همواره ارتباط خوبی بین این دو بازیکن وجود داشته است. وین رونی در مصاحبه با تلویزیون اختصاصی منچستریونایتد به تمجید از کریس رونالدویی پرداخت که در این فصل تاکنون 20 گل در لالیگا و لیگ قهرمانان برای رئال به ثمر رسانده است.

وی گفت:" فکر می کنم رونالدو امسال هم توپ طلا را خواهد برد. دشوار است که این عنوان به بازیکن دیگری اختصاص یابد. رونالدو در این دو سه سال اخیر، فوق العاده بوده و به روشنی خودش را از زیر سایه مسی خارج کرده است. شک ندارم که کریستیانو در حال حاضر برتر از مسی است."
 

Alireza-CR7 بازدید : 86 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو  سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست آورد. در مراسم امروز پرز حضور دشت. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.

صبح امروز پیش از آغاز جلسه تمرینی بازیکنان و کادر فنی کهکشانی هادر کنار کریستیانو رونالدو و با سومین کفش طلایش عکس یادگاری گرفتند.

دانلود از اپلود بوی (65 MB)

Alireza-CR7 بازدید : 76 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کروس و مودریچ ، بهترین همکار های رئال و لالیگا با 1250 پاس سالم

 

تونی کروس و لوکا مودریچ تا پایان هفته 10  بیشترین همکاری را در لالیگا داشتند و با 1250 پاس بالا تر از
راکیتیچ و بوسکتس با 1124 پاس در صدر قرار دارند. بیشترین همکاری این دو بازیکن در بازی مقابل دپوترتیو و گرانادا بوده که
 به ترتیب 160 و 154 پاس سالم را دادند. تا به اینجای کار تونی کروس 704 و لوکا مودریچ 546 پاس سالم را دادند.

Alireza-CR7 بازدید : 54 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

آنچلوتی در کنار مورینیو و میگل مونیوز تنها مربیان تاریخ رئال هستند که حداقل در دوازده بازی پیاپی پیروز شده اند.

مورینیو و میگل مونیوز در 15 بازی پیاپی به پیروزی رسیدند و حالا اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد کارلتو می تواند رکورد آنها را بشکند. مربی ایتالیایی دوازده برد پیاپی داشته است اما بازیهای پیش روی رئال آسان هستند: رایو وایکانو، ایبار، بازل، مالاگا و کورنیا. بدین ترتیب کارلتو می تواند یک رکورد تاریخی را ثبت کند و رکورد بردهای پیاپی در تاریخ رئال را بشکند.

Alireza-CR7 بازدید : 64 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

آنچلوتی اعلام کرد که بازیکن ولزی در مقابل رایو در ترکیب خواهد بود. در غیاب او رئال با سیستم 2-4-4 نتایج درخشانی گرفت و حالا با بازگشتش احتمال بازگشت به 3-3-4 وجود دارد. حالا باید دید که چه کسی جایش را به بیل می دهد.

از میان ایسکو و خامس یکی باید فدا شوند. اولی محبوب برنابئوست و دومی مقابل گرانادا یک عملکرد عالی داشت و دبل کرد. تعویض خامس با بیل می تواند دو تعبیر داشته باشد: اول این بازیکن کلمبیایی تعویض شده تا برای بازی با رایو استراحت کند، دوم این که از میان خامس و بیل باید یکی در ترکیب قرار بگیرد. حالا مشخص نیست که کدام ترکیب ایده ال خواهد بود.

در نظرسنجی آس فعلا شانس ایسکو برای نیمکت نشینی بیشتر است. 52.7 درصد شرکت کنندگان رای به نیمکت نشینی او دادند و 47.3 درصد خامس را برگزیدند. تا کنون خامس 1351 دقیقه در این فصل بازی کرده و ایسکو 883 دقیقه.

 

برای دیدن عکسهای بیشتر بر روی گزینه "ادامه مطلب" کلیک کنید.

 

Alireza-CR7 بازدید : 77 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو  سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست آورد. در مراسم امروز پرز حضور دشت. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.

صبح امروز پیش از آغاز جلسه تمرینی بازیکنان و کادر فنی کهکشانی هادر کنار کریستیانو رونالدو و با سومین کفش طلایش عکس یادگاری گرفتند.

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 54 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

تیتر برتر بازی رئال مادرید و لیورپول که با برتری 1-0 رئال همراه بود انتخاب شد

 

 

"پیروزی آسان کهکشانی ها مقابل قرمز ها"

از: Alireza-CR7

بهترین بازیکن :

*** کریم بنزما ( 8.0 )  ***

 

 

Alireza-CR7 بازدید : 74 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (1)

بنزما در مورد شرایط فعلی خود گفت:” نمی توانم بگویم در بهترین سطحم هستم یا نه. مطمئن نیستم. حس می کنم شرایط خیلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. 26 ساله هستم و هنوز به بهترین سالهای عمرم نرسیده ام. همیشه شنیده ام که می گویند بهترین عملکرد بازیکنان از سن 26 سالگی آغاز می شود چرا که به اوج بلوغ فوتبالی می رسند. امیدوارم برای من نیز همین گونه باشد.”

وی در مورد روند خوب خود در گلزنی اظهار داشت:”برای من مهمترین بخش بازی گلزنی نیست. مهم این است که در خدمت تیم باشم و موقعیت ها به خودی خود ایجاد خواهند شد. گاهی می توانی گل بزنی و گاهی خیر. در طول بازیها با تمام قوا تمرین می کنم که باعث می شود که بدانم جا برای بهتر شدن دارم. فوتبال زیبا و تماشایی را دوست دارم. می خواهم به هم تیمی هایم پاس گل بدهم و اگر بازیکنی در موقعیت بهتری نسبت به من برای گلزنی قرار داشته باشد مسلما به او پاس می دهم.”

بنزما گفت که دوست داشته که به رونالدو در بازی رئال و لیورپول پاس گل بدهد:” در این باره قبل از بازی صحبت نکردم اما دوست داشتم که رونالدو گل بزند. پاسهای زیادی به او دادم چرا که فکر می کردم در موقعیت بهتری قرار دارد. گل نزد اما او نگران نیست. اگر سه شنبه گل نزد، در بازیهای بعدی می زند. رکورد پیش روی اوست و آن را خواهد شکست.”

وی در مورد آنچلوتی گفت :” همیشه اعتماد او و فلورنتینو پرز را حس کرده ام. یادم نمی رود که توسط هواداران رئال یا تیم ملی فرانسه هو می شدم اما آنها از من حمایت کردند. می دانم که آن سوتها به خاطر توقع بالای هواداران از من بود. در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود. تمام تلاشم را انجام می دهم تا خوب بازی کنم. گاهی موفق می شوم و گاهی نه. امیدوارم که به روند خوبم در بازیها ادامه بدهم.”

مهاجم فرانسوی در مورد شرایط فعلی رئال اظهار کرد:” در شرایط خوبی هستیم و از حضور در کنار هم لذت می بریم. اتحاد خوبی در تیم وجود دارد. همه با یکدیگر همسو هستیم. می دانیم که هر بازیکن روی نیمکت تمام تلاشش را انجام می دهد تا تفاوت ایجاد کند. مهم است که همه متحد باشند. ما در رئال مادرید یک خانواده هستیم و اتحاد را دوست داریم. اکنون با یکدیگر بیشتر آشنا شده ایم. کیفیتمان بالا رفته و انگیزه مان بالاتر رفته است. برایمان بازی کوچک یا بزرگ وجود ندارد، همیشه انگیزه ثابتی داریم. با ایسکو، کروس و خامس رودریگز حفظ توپ بیشتری انجام می دهیم و بازیها را بهتر تحت کنترل داریم.”

Alireza-CR7 بازدید : 59 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با جدایی پاتریس اورا، منچستر با خرید لوک شاو قصد داشت که جای خالی او را پر کند ولی تغییر سیستم در این تیم و تمایل شاو به بازی هجومی، باعث شد تا شرایط برای یونایتد تغییر پیدا کند.

به گزارش "دیلی استار" کوئنترائو قابلیت بازی کردن در چندین پست دفاعی و میانی را دارد و با پیوستن به یونایتد، می‌تواند نقاط خالی و ضعف‌های زیادی از این تیم بپوشاند. او در حال حاضر در رئال مادرید نیمکت نشین مارسلو است و در فصل جاری، بر خلاف فصل گذشته، کمتر به بازی گرفته شده است. گزارش‌ها حاکی از پرداخت رقم 35 میلیون یورویی برای اوست که تقریبا به همان میزانی است که رئال برای خریدش، پرداخت کرده است.

Alireza-CR7 بازدید : 72 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادريد و رايو وايكانو، روز شنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو از هفته 11 دور  لالیگا به مصاف يکديگر خواهند رفت.

رئال مادرید بازی های قبلی خود را برده و روحیه بالایی دارد . رايو وايكانو بازی قبلی خود را در مقابل ایبار در ورزشگاه خود با نتیجه 3-2 شکست خورده . رايو وايكانو  که این روزها حال و روز خوشی ندارد، برای امیدوار ماندن به صعود به بالای جدول لالیگا ، به کسب یک نتیجه خوب در زمین رئال نیازمند است.

 

 

در ادامه مطلب می توانید ترکیب احتمالی و پی بینی بازی را به صورت گرافیکی ببینید


Alireza-CR7 بازدید : 57 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

 

در مقابل لیورپول رونالدو فرصت داشت تا به رکورد رائول برسد و فقط یک گل تا آقای گلی تاریخ چمپیونزلیگ فاصله داشت اما ده شوتش ثمره ای نداشت و در چارچوب نبود. از سویی پنج شوت هم به سمت چارچوب زد که چهار تا توسط مینیولت برگشت داده شد و یکی هم به مدافعان برخورد کرد شد.

بدین ترتیب روند دوازده بازی گلزنی پیاپی او پاره شد

Alireza-CR7 بازدید : 62 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

فلورنتینو پرز"، رئیس باشگاه رئال مادرید که در این مراسم حضور داشت، در مصاحبه با خبرنگاران به تمجید از نابغه تیمش پرداخت و گفت :" رونالدو جانشین شایسته دی استفانو در رئال مادرید است.تنها بازیکنی در تاریخ رئال که می توان او را با دی استفانو مقایسه کرد.او استعدادی بی پایان دارد و باعث غرور همه هواداران رئال در سرتاسر جهان است."

وی ادامه داد:"برای رونالدو هیچ رکوردی دست نیافتنی نیست. هیچ مرزی نمی توان برای او قائل شد و از این لحاظ می تواند الگوی بسیاری از ورزشکاران باشد.او امروز سومین کفش طلایش را دریافت کرد. همه هواداران رئال نیز همراه او خوشحال هستند چرا که کریستیانو برای سربلندی رئال مادرید همه کار کرده است."

Alireza-CR7 بازدید : 63 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادرید در حالی به مصاف لیورپول رفت که آرامش قابل توجهی داشت ، این بازی در  حالی برگزار شد که رئال مادرید بازی رفت را با سه گل از لیورپول برد ، حال شاگردان آنچلوتی با این دو پیروزی مقابل لیورپول به تاریخچه بازی های بد رئال مقابل لیورپول پایان دادند.

در این بازی رئال مادرید بر خلاف لیورپول فشار زیادی به خودش نیاورد و با یک گل لیورپول را شکست داد ، این گل را کریم بنزما با پاس عالی مارسلو به ثمر رساند

به غیر از این موقعیت رئالی ها باز هم شانس داشتند تا از طریق ضربات ایستگاهی کریستیانو و بیل دروازه لیورپول را باز کنند اما این دروازه بان لیورپول بود که با واکنش های فوق العاده اش مانع گلزنی کریستیانو و بیل شد.

به جز این اتفاقات ، اتفاقات دیگری رخ نداد ، در این بازی برنابئو آرام بود و یک پیروزی کلاسیک صورت گرفت

 

 


تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir