loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 53 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبر رسانی رئالی : تابستان گذشته، مديران رئال براي به خدمت گرفتن "مارکو وراتي"، هافبک ايتاليايي پاريس سنت ژرمن در چندين نوبت با سران اين باشگاه مذاکره کردند.
مذاکرات رئالی ها با مدیران پی اس جی البته نتیجه ای نداشت و وراتی در باشگاه پاریسی ماندنی شد. با این حال نشریه "LE10SPORT"، امروز ادعا کرد که سران رئال همچنان به خرید این بازیکن علاقمند هستند و در زمستان قصد آغاز دور جدید مذاکرات را دارند.

کارلو آنچلوتی در زمانی که هدایت پی اس جی را بر عهده داشت وراتی را از ایتالیا به فرانسه آورد و حالا دوست دارد تا این استعداد را به مادرید بیاورد. با آمدن وراتی، کروس می تواند به پست مورد علاقه خود هافبک تهاجمی بازگردد. مشکل رئال در اینجاست که پاریسی ها تاکنون هیچ علاقه ای برای فروش این بازیکن از خود نشان نداده اند.

Alireza-CR7 بازدید : 244 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئالی : بابی چارلتون، اسطوره منچستریونایتد بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم را یک اتفاق غیرممکن دانست.

وی گفت :” بازی کریستیانو در اسپانیا عوض شده است. با توجه به سرعت و روندی که در رئال دارد در اسپانیا و اروپا به بهترین فرمش رسیده است.یگر نیازی ندارد تا در کنار تیمی که دارد برای پاسهای 10 یاردی استارت بزند. مسی بازیکن بزرگی است اما کریستیانو لایق توپ طلاست. او چراغ فوتبال را روشن می کن. یک بازیکن بی نظیر و حرفه ایست. متاسفانه با وجود حرفهایی که زده می شود و خودش هم به یونایتد ابراز علاقه کرده است نمی توانم تصور کنم که شانسی برای برگشتنش وجود داشته باشد.”

Alireza-CR7 بازدید : 63 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئالی: رئال مادرید با میانگین بی نظیر 3.8 گل در هر بازی لالیگا تا به این جا در یازده هفته 42 گل زده و به بهترین رکورد تاریخ خود رسیده است.

رکورد قبلی در اختیار فصل 51-1950 با همین میانگین بود. حالا کارلو دو برد تا رکورد تاریخ رئال از نظر شمار پیروزی های پیاپی فاصله دارد که دو بازی مقابل ایبار و بازل می تواند فرصتی برای رسیدن به این رکورد باشد.

 

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 56 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

 

 

 


Gareth Bale | 1-0
720p / 41.3
MB / MKV

 

Download

Sergio Ramos | 2-0
720p / 39.2MB / MKV
Download

Alberto Bueno | 2-1
720p / 37.0MB / MKV
Download

Toni Kroos | 3-1
720p / 37.5MB / MKV
Download

Karim Benzema | 4-1
720p / 48.7
MB / MKV

 

Download

Cristiano Ronaldo | 5-1
720p / 64.0MB / MKV
Download

 

 

All Goals & Highlights
720p / 168.1MB / MP4

 

Download

 

Alireza-CR7 بازدید : 61 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (1)

گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید به ستایش از رونالدو پرداخت و گفت :” به نظرم امسال خارق العاده بوده است. شمار گلهایش و بردن چمپیونزلیگ شنان می دهد که چقدر خوب است. نمی توان کسی را بالاتر از او برای توپ طلا دید اما برای همگی آرزوی موفقیت دارم.”

گرت در ادامه گفت :” به رئال آمدم تا از بهترین ها چیزهایی یاد بگیرم. کاری که رونالدو در تیم می کند بی نظیر است. هیچ کس در حال حاضر در سطح او نیست اگر نمی خواستم بهترین بازیکن جهان شوم، فوتبالیست نمی شدم. مسلما می خواهم جوایزی مثل توپ طلا را ببرم، جوایزی که نشان می دهند که خوب کار کرده ام.”

Alireza-CR7 بازدید : 51 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

تانک
کروس بازی مقابل رایو را با یک کار مهندسی شده تعیین کرد
سفید ها با بهترین شروع تاریخ از نظر شمار گل برابری کردند : 42
رئال مادرید قدرتش را در برنابئو نشان داد
آنچلوتی:”سطح بالای عملکرد کروس مرا شگفت زده کرد، امروز بهترین بود”
سوارز “بدترین بازی” بارسا را نجات داد
بازیکن اروگوئه ای نیمکت نشین بود اما روی دو گل نقش داشت
لوئیز انریکه می داند که پس از تغییرات زیاد در ترکیب تیمش بد بازی کرده است
توقف قهرمان
اعتماد سوسیه داد به مویس برای بازگشت به نوار پیروزی
جسد پسر هوگو سانچز پیدا شد

Alireza-CR7 بازدید : 58 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

یک ماشین گلزنی
42 گل در 11 بازی
12 بازیکن متفاوت گل زده اند (دیروز پنج نفر)
رونالدو (18) بیش از 16 تیم لالیگا گل زده است
لوئیز سوارز بارسا را بحران نجات داد
لوئیز انریکه او را روی نیمکت گذاشته بود و در نیم اول باختند
گریزمان به عنوان نیمکت نشین به آنوئتا بر می گردد
مویس ، مربی سوسیه داد خواهد شد

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 52 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

گرت بيل روز گذشته پس از 33 روز غيبت به دليل مصدوميت، در ترکيب ثابت رئال مقابل رايو به ميدان رفت و گل اول تيمش را نيز به ثمر رساند.
بیل صبح امروز به منظور شرکت در اردوی تیم ملی کشورش ولز عازم این کشور شد. گرت بیل امسال بسیار امیدوار است تا بتواند طلسم عدم راهیابی ولز به رقابتهای مهم را با صعود به یورو 2016 بشکند. او این عکس را در لحظه عزیمتش به ولز در اینستاگرام خود قرار داد :

Alireza-CR7 بازدید : 61 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبري رئال مادريد : 

بعد از بازی دیشب رئال در مادرید و یک برد شیرین دیگر

به دلیل خستگی و بازیهای ملی باعث شده است که تمرین رئال در روزهای آتی به حالت تعطیل در بیاید.

در حقیقت رئال مادرید تا سه شنبه استراحت می کند و پس از آن بازیکنانی مثل ایارامندی،

کوئنت رائو و ناچو که به بازیهای ملی نرفته اند در والدبباس تمرین می کنند.

 

 

Alireza-CR7 بازدید : 76 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مارسلو ستاره ي برزيلي رئال مادريد در فصل نهم حضور خود پيروزي صد و پنجاهم لاليگائي را با مادريد جشن گرفت.

او از یک دوره ی قدرتمند و پرشور مادرید بهره گرفته است، پس از پیشی گرفتن از هوگو سانچز به عنوان پنجمین بازیکن خارجی مادرید با آمار بالای حضور در تیم در بازی برابر رایو رکوردی دیگر زد و از بهترین فرم مادرید استفاده ی کامل را برد . او در 208 بازی لالیگا 150 پیروزی را با مادرید کسب کرده است آمار و درصد پیروزی اش 72.11 می باشد و موفق به زدن 15 گل نیز برای رئال شده است .

Alireza-CR7 بازدید : 51 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

سرجيو راموس گل دوم رئال مادريد برابر رايو را در حالي به ثمررساند که موفق به زدن پنجاهمين گل حرفه اي خود براي تيمش نيز شد.او در بازی برابر رایو 50امین گل خود را برای مادرید به ثمررساند، کاپیتان دوم مادرید باردیگر گلزنی کرد این بار با سانتر جیمز رودریگز از روی کرنر و بدون ضربه ی سر، او با زانوی خود گل دوم تیم را زد. بعد از بازی درباره ی گل خود می افزاید: "این برای من افتخار بزرگی ست که پنجاهمین گل خود را برای مادرید جشن گرفتم. "گل او برابر رایو، گل دومش در فصل جاری بود، گل اول را برابر سوسیه داد به ثمررساند. فصل گذشته او گلزن ترین مدافع اروپا، با آمار گلزنی 7 گل، درخشید.



Alireza-CR7 بازدید : 59 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

کيلور ناواس، دروازه بان رئال مادريد، پس از قرار گرفتن در ترکيب اصلي اين تيم در ديدار مقابل رايو وايکانو، اعلام کرد که آماده است تا در ديدارهاي بيشتري براي کهکشاني ها به ميدان برود.

آنچلوتی در دیدار شب گذشته به کاسیاس استراحت داد تا ناواس در این دیدار از ابتدا به میدان برود. رئالی ها در این دیدار توانستند به یک پیروزی راحت دست پیدا کنند؛ هرچند در دقایق پایانی نیمه اول یک گل بد دریافت کردند.ناواس به خبرنگاران گفت:" رئال بازیکنان خوب زیادی دارد که می توانند در هر دیدار گل بزنند. آنها باعث می شوند که از کسب امتیاز مطمئن باشیم. بسیار مهم است که تیم در هر پستی 100 درصد آماده باشد.شرایط خوبی درون دروازه داشتم و کاملا آرام بودم. باید از هر فرصتی که در اختیارم قرار می گیرد، استفاده کنم. فصل طولانی است و نباید تسلیم شد. من با 100 درصد توان تمرین می کنم. امیدوارم بتوانم بازی های خوبی برای تیم ملی انجام بدهم و در بهترین شرایط به تمرینات رئال برگردم."

Alireza-CR7 بازدید : 60 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

گرت بيل، ستاره ولزي رئال مادريد، اعلام کرد که کريس رونالدو الهام بخش او براي رسيدن به عنوان بهترين بازيکن دنياست.

بیل که در پیروزی 5-1 تیمش مقابل رایو وایکانو موفق به گلزنی شد، بلافاصله راهی ولز شد تا خود را به اردوی تیم ملی کشورش برساند. او معتقد است که رونالدو امسال هم به توپ طلا خواهد رسید اما امیدوار است که خودش روزی به این جایزه برسد.
او به بی بی سی گفت:" فکر می کنم کریس این فصل فوق العاده کار کرد. تعداد گل هایی که او به ثمر رساند، قهرمانی اش با رئال در چمپیونزلیگ و بازی های فوق العاده اش این را ثابت می کند. نمی توانم تصور کنم که کسی او را در رقابت توپ طلا پشت سر بگذارد. البته من هم منتظرم ببینم چه کسی به توپ طلا خواهد رسید و برای همه آرزوی موفقیت می کنم.



یکی از دلایلی که به رئال آمدم این بود که از بازی در کنار بهترین های دنیا چیزهای زیادی بگیرم. هر روز به تمرینات رونالدو دقت می کنم؛ اینکه چطور روی کارش تمرکز می کند و به همه جنبه های بازی توجه دارد.
تعداد گل هایی که او به ثمر رسانده و کارهایی که در زمین انجام می دهد، فوق العاده است. کمتر کسی می تواند چنین عملکردی داشته باشد."
بیل در فهرست اولیه توپ طلا حضور دارد اما می داند که برای رسیدن به این جایزه باید بیشتر تلاش کند. او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد برنده توپ طلا شود، گفت:" اگر به بردن توپ طلا فکر نکنید، نباید فوتبال بازی کنید. واضح است که همه می خواهند برنده این جایزه شوند. بردن این جایزه نشان می دهد خوب کار می کنید.
مهمترین مسئله برای من این است که دائما در حال پیشرفت باشم. اگر به تمرینات و بازی های رونالدو نگاه کنم، این یک الگو به من می دهد؛ برای رسیدن به جایی که بتوانم توپ طلا را ببرم."

Alireza-CR7 بازدید : 51 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادريد سيزدهمين برد متوالي خود را مقابل رايو جشن گرفت. در ديداري که 5-1 به پايان رسيد و راموس هم زننده گل دوم کهکشاني ها بود.

این مدافع ارزشمند رئال مادرید در پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه برنابئو به خبرنگاران گفت:

جریان بازی

بازی خوبی بود. یک بازی کامل تیمی ارائه دادیم و توانستیم صدرنشینی خودمان را حفظ کنیم.باید در اینگونه بازی ها پیروز شد چرا که در انتهای لالیگا ممکن است هر اتفاقی بیفتد.پیروز شدن با گل های زیاد هم همیشه اتفاق مثبتی است.

در صحنه گل دوم کمی خوش شانس نبودید؟

مهم جاگیری من بود. البته کمی هم خوش شانس بودم.بابت گلی که زدم بسیار خوشحالم و آن را به مادرم تقدیم می کنم. حالا به بازی های ملی فکر می کنم.

پس از گل پنجم با رونالدو در چه موردی صحبت می کردید؟

ایسکو پاس را برای من فرستاده بود اما کریستیانو موقعیت بهتری داشت و توپ را برای او رها کردم.بین من و رونالدو همیشه هماهنگی خوبی برقرار است. در مورد همین مساله حرف زدیم.

با ایسکو راحت تر هستید یا گرت بیل؟

در کل مهم این است که رئال بازیکنان با کیفیت متفاوتی دارد . با گرت بیل روی ضد حملات بیشتر کار می کنیم و زمان حضور ایسکو، مالکیت توپ ما بالاتر می رود. با هر دو بازیکن جریان بازی را به نفع خودمان اداره می کنیم.

Alireza-CR7 بازدید : 55 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی به ستایش از عملکرد تونی کروس در بازی رئال و رایو پرداخت.

بازی:” خوب کار کردیم چرا که مقابل تیمی قرار گرفتیم که می خواست بازی کند. خیلی تلاش کردیم اما خوب عمل کردیم و عملکردی در سطح خودمان داشتیم.”

کروس:”بهترین بازیکن زمین بود و اولین گلش را زد. سطح بالایش مرا شگفت زده کرد. گلش حاصل ضد حمله بود و به خوبی خودش را به محوطه جریمه رساند. وقتی او جلو برود مودریچ باید عقب بماند. زوج خوبی هستند و خوب بازی می کنند.”

بی بی سی:”عملکرد مهاجمان ارزشمند بود، به خصوص آن که در فاز توپربایی هم شرکت کردند. این نیاز تیم است. همه خوب بودند. عجیب نیست که بیل و رونالدو گل بزنند.”

چرخش درون دروازه :” وقتش رسیده بود که ناواس بازی کند چرا که خوب تمرین می کند و نیاز به انگیزه داشت. خوب کار کرد. حالا می تواند منتظر بازیهای دیگرش بماند.”

نیمکت نشینی خامس:” خامس 30 دقیقه کمتر مقابل لیورپول بازی کرد و به همین خاطر فیکس بود. در بازی بعدی ممکن است که برعکسش رخ بدهد.”

بی بی سی یا 2-2-4 :” سعی می کنیم که سبک یکسانی پیدا کنیم. بیل خلاقیت ترکیب را بیشتر می کند اما سیستم را عوض نمی کنیم. البته نمی توان گفت که با بازی مقابل رایو که زیاد از ما توپ می گرفتند کلا سبکمان را عوض کردیم. این مربوط به یک بازی بود.”

رونالدو:”ارتس نداشت. مشکلی نیست که در یک بازی گل نزند. در حملات همیشه در سمت چپ است ، فقط در دفاع امروز به همراه بنزما نقش مهمتری داشت.”چ

فشار:” خوب پرس کردیم. در نیمه اول پرس خوبی در جناحین نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.”

فاصله زیاد بین تیمهای بزرگ و بقیه:” این جا همه سعی می کنند که با سبک مشخصی بازی کنند. این نشانه مثبتی برای فوتبال اسپانیاست.”

Alireza-CR7 بازدید : 63 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

میلیو بوتراگوئنو در مورد پیروزی پرگل رئال مقابل رایو صحبت کرد.

اما و اگر ها:” تیم در مسیر بسیار خوبی است. می توانستیم بیشتر گل بزنیم و مادریدیسموها راضی هستند.”

نواس:” رایو خوب بازی کرد اما رایو عملکرد خوبی داشت و دروازه بان مطمئنی است، به همین خاطر مربی از و استفاده کرد.”

بیل:”بازیکن توانمند و گلزنی است. یک تهدید دائمی در خط حمله برای حریفان است. یک گل زد و می توانست بیشتر گل بزند. ایسکوئ در سطح بالایی است. خوب کار کرده است و فوتبال جذابی ارائه می دهد. گاهی هواداران ممکن است که نظر مساعدتری نسبت به برخی نسبت به دیگران داشته باشند.”

آنچلوتی، 500 روز:”او یک مربی بی نظیر از همه نظر است. 20 سال است که در بالاترین سطح قرار دارم. سه جام باشگاه های اروپا برده است، در چهار کشور متفاوت قهرمن شده است … نیازی نیست که در موردش چیز دیگری بگویم. می داند که چطور با تیم هماهنگ شود. خیلی آرام است، با شرایط به خوبی مواجه می شود و خود را وفق می دهد.”

خسه و کوئنت رائو:” باید در مورد مصدومان محتاط باشیم. می خواهیم همه آماده باشند چرا که تقویم مشکلی پیش روست. همه می توانند بازی کنند.”

Alireza-CR7 بازدید : 58 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

سرجیو راموس، مدافع رئال مادرید یکی از گلزنان تیمش در بازی مقابل رایو وایکانو بود.

از بازی چه درسی گرفتید؟
به طور کلی یک بازی بسیار کامل برای تیم بود. خیلی سخت بود که صدرنشین شویم و مهم است که آن را حفظ کنیم چرا که در اواخر لالیگا هر اتفاقی محتمل است. بردن و زدن چند گل در بازیها همیشه خوب است.

روی گلت کمی خوش شانس هم بودی؟
همین طور بود. خوش شانس بودم و گلم را به مادریم تقدیم کردم. خیلی خوشحالم و می خواهم به این روند ادامه بدهم. حالا می خواهم روی بازیهای ملی تمرکز کنم.

پس از گل پنجم به رونالدو چه گفتی؟
با ایسکو صحبت می کردم. استارت زده بودم و منتظر پاس روالدو بودم اما وظیفه یک مهاجم همین است که خودش گل بزند. اما مشکلی نیست چرا که من و رونالدو رابطه خوبی داریم.

با بیل تیم راحت تر است یا ایسکو؟
به طور کلی تنوع در بازی خوب است. باید بدانیم که به بهترین شکل مدیریت کنیم. امروز با گرت بیل بیشتر روی ضد حملات بازی کردیم و با ایسکو روی حفظ توپ کار می کنیم اما هر دو برای تیم مهم هستند.

تیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کند؟
مسلما خبرنگاران این را بهتر می دانند. ما به عنوان تیمی رشد می کنیم و می خواهیم در پایان فصل شانس قهرمانی داشته باشیم.

Alireza-CR7 بازدید : 70 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی رو رئال بهتر شروع کرد و دقیقه 9 روی حرکتی که از رونالدو شروع شد توپ به کروس رسید و پاس بی نقص کروس رو بیل وارد دروازه کرد و منجر به گل اول رئال شد

اما بازی رفته رفته متعادل شد تا اینکه دقیقه 40 بازی روی ارسال زیبای رودریگز از نقطه کرنر و ضربه زیبای راموس پیش تاخته رئال به گل دوم خودش رسید

اما دقیقه 44 روی اشتباه عجیب رودریگز توپ بازیکنای رایو رسید و در مصاف دو به تک رایووایکانو تونست توسط بوئنو یکی از گلای خورده رو جبران کنه

نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید

نیمه دوم باحملات رایووالکانو شروع شد اما دقیقه 56 بازی روی حرکت انفرادی زیبای رونالدو و پاس روبه بیرون بی نقص او توپ به کروس رسید و ضربه پای راست کروس از پشت محوطه جریمه وارد دروازه شد و بازی 3-1 شد

این اولین گل کروس برای رئال بود

دقیقه 59 بازی بازهم کریستیانو پاس گل داد و اینبار بنزما در دهانه دروازه گل چهارم رئال رو به ثمر رسوند

اما دقیقه 83 نوبت به رونالدو رسید تا روی پاس ایسکو و اشتباه دروازبان دروازه رو برای بار پنجم باز کنه

رونالدو با این گل 18 گله شد

بازی با نتیجه 5-1 به سود رئال به پایان رسید

رئال با این برد 27 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند

Alireza-CR7 بازدید : 74 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

در ادامه هفته یازدهم لالیگا اسپانیا از ساعت 22 و 30 دقیقه رئال مادرید در حالی به مصاف رایو والکانو رفت که بارسلونا با غلبه بر آلمریا به امتیاز 25 رسیده بود و به صورت موقت در صدر جدول جا خوش کرده بود.

آنجلوتی که سایه بارسا را روی رئال حس می کرد این نفرات را از ابتدا در ترکیب قرار داد:

ناواس در درون دروازه

مارسلو، په په، راموس، ناچو در خط دفاع

رودریگز، کروس، مودریچ، بیل در خط میانی

بنزما و رونالدو در خط حمله
 

سیستم 2-4-4

آنجلوتی بعد از دیدار مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان همواره با چیدمان 2-4-4 رئال را روانه میدان می کند و حتی با این سیستم بر بارسلونا نیز غلبه کرد به نظر می رسد در این فصل رئال با همین چیدمان عزم قهرمانی در لالیگا و اروپا را دارد.  باید دید با این روند چه تیمی خواهد توانست آنتی تاکتیکی برای افکار مرد ایتالیای پیدا کند.

گلهای رئال را در مقابل رایو والکانو،  بیل در دقیقه 9، راموس در دقیقه 40، کروس در دقیقه 55 و بنزما در دقیقه 59  و رونالدو  در 85 به ثمر رساندند و تک گل رایو والکانو را بونو در دقیقه 44 روی اشتباه ناواس دروازه بان رئال به ثمر رساند.

رئال با این پیروزی 27 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir