loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 70 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

بازی رو رئال بهتر شروع کرد و دقیقه 9 روی حرکتی که از رونالدو شروع شد توپ به کروس رسید و پاس بی نقص کروس رو بیل وارد دروازه کرد و منجر به گل اول رئال شد

اما بازی رفته رفته متعادل شد تا اینکه دقیقه 40 بازی روی ارسال زیبای رودریگز از نقطه کرنر و ضربه زیبای راموس پیش تاخته رئال به گل دوم خودش رسید

اما دقیقه 44 روی اشتباه عجیب رودریگز توپ بازیکنای رایو رسید و در مصاف دو به تک رایووایکانو تونست توسط بوئنو یکی از گلای خورده رو جبران کنه

نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود رئال به پایان رسید

نیمه دوم باحملات رایووالکانو شروع شد اما دقیقه 56 بازی روی حرکت انفرادی زیبای رونالدو و پاس روبه بیرون بی نقص او توپ به کروس رسید و ضربه پای راست کروس از پشت محوطه جریمه وارد دروازه شد و بازی 3-1 شد

این اولین گل کروس برای رئال بود

دقیقه 59 بازی بازهم کریستیانو پاس گل داد و اینبار بنزما در دهانه دروازه گل چهارم رئال رو به ثمر رسوند

اما دقیقه 83 نوبت به رونالدو رسید تا روی پاس ایسکو و اشتباه دروازبان دروازه رو برای بار پنجم باز کنه

رونالدو با این گل 18 گله شد

بازی با نتیجه 5-1 به سود رئال به پایان رسید

رئال با این برد 27 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند

Alireza-CR7 بازدید : 63 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادرید در حالی به مصاف لیورپول رفت که آرامش قابل توجهی داشت ، این بازی در  حالی برگزار شد که رئال مادرید بازی رفت را با سه گل از لیورپول برد ، حال شاگردان آنچلوتی با این دو پیروزی مقابل لیورپول به تاریخچه بازی های بد رئال مقابل لیورپول پایان دادند.

در این بازی رئال مادرید بر خلاف لیورپول فشار زیادی به خودش نیاورد و با یک گل لیورپول را شکست داد ، این گل را کریم بنزما با پاس عالی مارسلو به ثمر رساند

به غیر از این موقعیت رئالی ها باز هم شانس داشتند تا از طریق ضربات ایستگاهی کریستیانو و بیل دروازه لیورپول را باز کنند اما این دروازه بان لیورپول بود که با واکنش های فوق العاده اش مانع گلزنی کریستیانو و بیل شد.

به جز این اتفاقات ، اتفاقات دیگری رخ نداد ، در این بازی برنابئو آرام بود و یک پیروزی کلاسیک صورت گرفت

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 67 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو امروز سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست آورد. در مراسم امروز پرز حضور دشت. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.


پرز گفت :”کریستیانو یک اسطوره در رئال و یک نماد برای برتری طلبی است.برای او محدودیت وجود ندارد. او یک افتخار برای فوتبال و رئال مادرید است. رونالدو با ارزشهای رئال همسوست.همه می دانیم که در حال حاضر او به دنبال چهارمین کفش طلایش است. دی استفانو  را چند ماه پیش از دست دادیم اما جانشین خلفش رونالدو حالا این جاست.”


رونالدو پس از دریافت جایزه خود بیان کرد :” هواداران مرا خیلی دوست دارند و درون زمین پاسخ اعتمادشان را می دهم.بدون هم تیمی هایم به کفش طلا نمی رسیدم. سالهای بیشتری در رئال خواهم داشت و سعی می کنم که بهتر از این باشم و به جلو حرکت کنم.”


Alireza-CR7 بازدید : 45 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)
صبح امروز کادر فنی کهکشانی ها به همراه بازیکنانی که در دیدار روز گذشته برابر گرانادا به میدان نرفته بودند در زمین تمرینی این تیم حاضر شدند.
مهم ترین نکته تمرین امروز بازگشت گرت بیل به تمرینات گروهی بود، بازیکنی که سه دیدار اخیر رئال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. از سوی دیگر رونالدو و مارسلو که دیروز نیز به میدان رفته بودند به صورت انفرادی در زمین چمن تمرین کردند. 6 بازیکن ذخیره دیروز نیز به همراه بیل حرکات تیمی و ضربه به دروازه را نیز تمرین کردند.
Alireza-CR7 بازدید : 150 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (1)

 

بنزما در مورد تشویق شدن هواداران رئال توسط لیورپولی ها اظهار داشت:” لیورپول هواداران بی نظیری دارد که همیشه از بازیکنان حمایت می کنند.”

وی در مورد تغییر تاکتیکی تیم بیان کرد:” ایسکو و رودریگز عالی هستند. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و بهتر از پارسال هستیم. متحد بازی می کنیم.”

بنزما در مورد ال کلاسیکو بیان کرد:” بازی مقابل بارسا همیشه مشکل است اما می خواهیم پیروز شویم.”

 

گزارش تصویری ..:: رئال و لیورپول ::..

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir