loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 64 جمعه 16 آبان 1393 نظرات (0)

کريم بنزما، مهاجم رئال مادريد عنوان کرد که کارلو آنچلوتي، سرمربي اين تيم از زمان حضورش در برنابئو، از او حمايت کرده است.

مهاجم فرانسوی در چند هفته ی اخیر، عملکرد بسیار خوبی داشته و با گلزنی در دو دیدار مقابل لیورپول و بارسلونا، تمجیدات فراوانی از او شده است. او آنچلوتی را یکی از دلایل موفقیت خود می‌داند و به تمجید از سرمربی خود پرداخت.

او گفت:" همیشه اطمینان آنچلوتی به خودم را از زمان حضورش در رئال حس کردم. همینطور رئیس باشگاه، فلورنتینو پرز که از من به شدت حمایت کرد. سوت‌هایی که در پیراهن مادرید و فرانسه برای انتقاد از من زده می‌شد را به خاطر دارم ولی می‌دانم دلیل آنها، انتظاری بود که از من داشتند. در فوتبال، همه چیز بسیار سریع رخ می‌دهد. تمام چیزی که می‌دانم این است که هر کاری بتوانم انجام می‌دهد. امیدوارم به این روند ادامه دهم."

بنزما سپس در تمجید از تیم فعلی رئال گفت:" در دوران بسیار خوبی قرار داریم و خیلی خوب بازی می‌کنیم ولی نباید اتحاد بسیار خوب بین بازیکنان را فراموش کرد. همه ی ما در یک مسیر قرار داریم و هر بازیکنی که به داخل زمین می‌آید، می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند. می‌تواند بازی را به نفع ما بچرخاند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir