loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 62 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

از آخرين باري که مثلث بيل،بنزما و کريس رونالدو در ترکيب ثابت رئال به ميدان رفتند 33 روز مي گذرد.

فصل 1995 - 1996 یک فصل کابوس بار برای رئال مادرید و هوادارانش بود. پس از کسب قهرمانی در فصل قبل ، با داشتن ستارگانی چون زامورانو و رائول همراه با آماویسکا ، لادروپ و ردوندو، خورخه والدانو فصل جدید را با امیدواری زیادی آغاز کرد.

با این حال،هر چه از فصل می گذشت رئال مادرید بیش از پیش همه را از خود ناامید می کرد. تیم قهرمان سال قبل در رده های ششم و هفتم دست و پا می زد و هر لحظه احتمال اخراج والدانو وجود داشت.

سرانجام در هفته 22 ، نوبت به رایو وایکانو تیم کوچک مادریدی رسید تا به برنابئو بیاید و آخرین میخ تابوت والدانو را بکوبد. رایو در آن شب رویایی با دو گل بازیکن برزیلی خود " گیلرمه " برای اولین بار و تا به این لحظه آخرین بار رئال را در زمین خودش شکست داد.

این شکست همچون زلزله ای در باشگاه رئال مادرید بود ، والدانو پس از آن بازی اخراج شد و دل بوسکه در هفته 23 روی نیمکت رئال نشست . جالب اینجاست که دل بوسکه تنها یک هفته روی نیمکت دوام آورد و از هفته بعد، آرسنیو ایگلسیاس تا پایان فصل مربیگری رئال را به عهده گرفت.

رئال مادرید در ادامه با کسب نتایج ناامید کننده دیگر از جمله شکست 3-0 در نیوکمپ مقابل یکی از متوسط ترین بارسلوناهای تاریخ ، فصل را در رده ششم به پایان رساند. در جام حذفی در یک هشتم حذف شده بود و در جام باشگاه های اروپا در یک چهارم نهایی در مجموع دو بازی رفت و برگشت 2-1 از یووه شکست خورد و حذف شد .

رئال فصل گذشته با درخشش گرت بیل با 5 گل رایو را در هم کوبید. در حالیکه در آن مقطع بر خلاف مقطع کنونی دو شکست متوالی را متحمل شده بود. سخت بتوان تصور کرد که رایو در بازی امشب بتواند از رئال حتی یک امتیاز بگیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir