loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 91 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئالی : ادن آزار، مهاجم چلسی گفت که هرگز نگفته که هدفش از پیوستن به چلسی آسان شدن راه ملحق شدنش به رئال بوده است.

آزار گفت :” می خواهم سالها در چلسی بمانم. هرگز نگفتم که هدفم از پیوستن به چلسی ملحق شدن به رئال بود.”

 

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 53 یکشنبه 18 آبان 1393 نظرات (0)

مرجع خبر رسانی رئالی : تابستان گذشته، مديران رئال براي به خدمت گرفتن "مارکو وراتي"، هافبک ايتاليايي پاريس سنت ژرمن در چندين نوبت با سران اين باشگاه مذاکره کردند.
مذاکرات رئالی ها با مدیران پی اس جی البته نتیجه ای نداشت و وراتی در باشگاه پاریسی ماندنی شد. با این حال نشریه "LE10SPORT"، امروز ادعا کرد که سران رئال همچنان به خرید این بازیکن علاقمند هستند و در زمستان قصد آغاز دور جدید مذاکرات را دارند.

کارلو آنچلوتی در زمانی که هدایت پی اس جی را بر عهده داشت وراتی را از ایتالیا به فرانسه آورد و حالا دوست دارد تا این استعداد را به مادرید بیاورد. با آمدن وراتی، کروس می تواند به پست مورد علاقه خود هافبک تهاجمی بازگردد. مشکل رئال در اینجاست که پاریسی ها تاکنون هیچ علاقه ای برای فروش این بازیکن از خود نشان نداده اند.

Alireza-CR7 بازدید : 52 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

یک نام جدید پیرامون رئال مطرح شده است. مطبوعات والنسیا از خوزه لوئیز گایا یکی از پدیده های این فصل نام می برند.


رقم فسخ قرارداد این بازیکن 20 میلیون یوروست و او می تواند فصل بعد در سمت چپ خط دفاعی رئال جای بگیرد. البته رئال فقط در صورتی به سراغ خرید او می رود که یکی از میان مارسلو و کوئنت رائو جدا شوند. در حال حاضر یووه از مشتریان مارسلوست.

Alireza-CR7 بازدید : 61 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

پلگرینی برای به خدمت گرفتن په په در فصل 15-2014 دندان تیز کرده است و می خواهد وی را به خدمت بگیرد.

 


در حقیقت فقط یک سال و نیم از قرارداد په په با رئال مانده است و اگر رئال به فکر تمدید قرارداد این مدافع باتجربه نباشد احتمال پیوستنش به سیتی وجود دارد.

 

 


Alireza-CR7 بازدید : 64 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

بيش از يک ماه از مصدوميت فابيو کوئنترائو مدافع چپ رئال مادريد مي گذرد. مصدوميتي که بيش از همه مارسلو از آن سود برده است.

کوئنترائو تا پیش از مصدومیت، بالاتر از مارسلو مورد اعتماد کارلو آنچلوتی قرار داشت اما یک مصدومیت بد در بازی های ملی سبب شد تا مارسلو بار دیگر به ترکیب ثابت رئال باز گردد.

درخشش این برزیلی به قدری بود که مشکل بتوان حتی با بازگشت کوئنترائو، مارسلو را نیمکت نشین کرد. امروز "دیلی استار" گزارش داد که مسئولان یونایتد برای به خدمت گرفتن فابیو کوئنترائو مذاکرات اولیه را با سران رئال آغاز کرده اند.

مصدومیت شدید روخو، آنها را به جذب یک دفاع چپ سطح بالا مجاب کرده است. قیمت اعلام شده از سوی رئالی ها 35 میلیون یورو بوده؛ مبلغی که به اعتقاد یونایتدی ها کمی اغراق آمیز است. هنوز مشخص نیست که کارلتو به جدایی کوئنترائو در زمستان رضایت خواهد داد یا خیر.

Alireza-CR7 بازدید : 53 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

با وجود اينکه به نظر مي رسد جايگاه کاسياس درون دروازه رئال مستحکم تر از گذشته باشد، نشريات انگليسي همچنان از احتمال جدايي او از رئال در تابستان آينده خبر مي دهند.

پس از یک شروع بد توسط کاسیاس در ابتدای فصل و هو شدن در برنابئو، حالا او با ارائه نمایش هایی خوب بخصوص در ال کلاسیکو، اعتماد هواداران رئال را مجددا کسب کرده و خود نیز در دو مصاحبه آخر خود از تمایل برای پایان فوتبالش در رئال سخن گفته است.
با این حال، روز گذشته نشریه "مترو" ادعا کرد که در صورت عدم راهیابی منچستریونایتد به لیگ قهرمانان فصل بعد، دخیا به جای کاسیاس راهی رئال مادرید خواهد شد و در عوض کاسیاس به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس می پیوندد.
داوید دخیا در این فصل نمایش های فوق العاده ای درون دروازه یونایتد ارائه داده و بسیاری معتقدند که او باید به جای کاسیاس دروازه بان اول تیم ملی اسپانیا باشد.

Alireza-CR7 بازدید : 59 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

با جدایی پاتریس اورا، منچستر با خرید لوک شاو قصد داشت که جای خالی او را پر کند ولی تغییر سیستم در این تیم و تمایل شاو به بازی هجومی، باعث شد تا شرایط برای یونایتد تغییر پیدا کند.

به گزارش "دیلی استار" کوئنترائو قابلیت بازی کردن در چندین پست دفاعی و میانی را دارد و با پیوستن به یونایتد، می‌تواند نقاط خالی و ضعف‌های زیادی از این تیم بپوشاند. او در حال حاضر در رئال مادرید نیمکت نشین مارسلو است و در فصل جاری، بر خلاف فصل گذشته، کمتر به بازی گرفته شده است. گزارش‌ها حاکی از پرداخت رقم 35 میلیون یورویی برای اوست که تقریبا به همان میزانی است که رئال برای خریدش، پرداخت کرده است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir