loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 80 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادريد فردا در سانتياگو برنابئو يازدهمين بازي فصل خود را مقابل رايووايکانو برگزار خواهد کرد. ديداري که مي تواند به سيزدهمين برد متوالي کهکشاني ها منجر شود.

به همین منظور کارلو انچلوتی ساعاتی پیش در نشست خبری این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:


وضعیت خدیرا

به اندازه کافی خوب است. مشکل او جدی نبود.با این حال برای بازی فردا از او استفاده نخواهم کرد.در این مورد با یکدیگر صحبت کرده ایم.البته خدیرا برای رفتن به اردوی تیم ملی آلمان مشکلی ندارد و این برای او خوب خواهد بود.

ترکیب اصلی بازی فردا

هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ام.در ماه اخیر، خامس و ایسکو در همه دیدارها حضور داشته و خوب هم بازی کرده اند.ممکن است فردا یکی از آنها استراحت کند.اما گرت بیل تازه نفس است و فردا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت. استراحت دادن به بازیکنان اصلی مساله نرمالی است.

توپ طلا

عملکرد بازیکنان در این فصل، بیانگر خیلی چیزها هستند.فکر می کنم چند بازیکن تیم ملی آلمان که امسال قهرمان جهان شدند، شانس خوبی برای رقابت با رونالدو داشته باشند. گمان نمی کنم بازیکن دیگری به غیر از اینها شانس بردن توپ طلا را داشته باشد.

بهترین دوره تاریخ رئال؟

نمی دانم.فقط می دانم که شانس هدایت بازیکنانی چنین پر قدرت و با کیفیت نصیبم شده است.هرگز حاضر نیستم در این مجموعه تغییری به وجود بیاورم. شاید این بهترین دوران رئال مادرید باشد.

بنزما

او حالا در تیم احساس مهم بودن می کند.سبک بازی او برای ما کلیدی است.در ایده های تاکتیکی من، حضور کریم اهمیت زیادی دارد.

رایووایکانو

باید به این تیم بخاطر ارائه فوتبالی خوب تبریک گفت.از تیم هایی که بخاطر روبرو شدن با ما برنامه های همیشگیشان را تغییر می دهند، خوشم نمی آید. رایو نمونه و الگوی مناسبی برای فوتبال اسپانیاست.آنها فوتبالی تهاجمی و درگیرانه ارائه می دهند.

دیدگاه شما در مورد بازی مقابل رایو

رئال در همه بازی ها یک سبک مشخص دارد و همان را دنبال می کند. در اختیار گرفتن مالیکت توپ و زمین و ارئه یک فوتبال تهاجمی.


500 روز مانده به پایان قرار داد شما با رئال


از اینکه این همه از من تمجید می شود نگرانم. 500 روز دیگر باقی مانده و ممکن است هر اتفاقی بیفتد. تلاش داریم تا به همین روند خوب ادامه دهیم اما فوتبال همیشه روی مثبتش را به ما نشان نخواهد داد. ما با روزهای دشواری نیز روبرو خواهیم شد. می خواهم آسوده خاطر باشم و خیلی به این مسائل فکر نکنم.

مقایسه رونالدو با دی استفانو

معتقدم که قیاس درستی است.او شایسته این مهم است. برای ایجاد انگیزه در رونالدو برای کسب موفقیت های بیشتر در آینده، محرک خوبی است.

سبک خاص 2-4-4 شما

بازیکنان به این شیوه خو گرفته اند. در این سیستم، وظیفه بازپس گیری توپ فقط به عهده 4 هافبک ما نیست. کل تیم در دفاع مشارکت می کنند. رئال با این شیوه خیلی خوب بازی می کند. فداکاری بازیکنان درون زمین چه هنگام دفاع و چه هنگام حمله ستودنی است.

ایسکو 9 کاذب شماست؟

خیر. چنین تصمیمی ندارم.او می تواند کنار مودریچ و کروس در خط میانی بازی کند.بیش از اینکه به ایسکو به عنوان 9 کاذب و در جلوی زمین نگاه کنم، او را یک خط عقب تر و در خط میانی تصور می کنم.

دوندگی بالای خامس و ایسکو (متوسط 10 کیلومتر در هر بازی) در قیاس با بیل


در مورد دوندگی گرت بیل چه می توان گفت؟ او هم می داند که وظیفه اش چیست.برای بیل، دویدن در یک بازی مشکلی ندارد.تا ماه دسامبر به خیلی ها استراحت خواهم داد و استراحت کردن خامس و ایسکو هم کاملا طبیعی است.

شیوه بازی رئال با حضور گرت بیل

بیل در جناح راست فاز تهاجمی بازی خواهد کرد.کریستیانو هم در کنار او و در قسمت چپ زمین.هر دو بازیکن به تناوب جای خود را عوض می کنند.سبک بازی خامس و بیل متفاوت است. بیل میل هجومی و به عمق زدن بیشتری دارد.بیل را در جناح راست می گذارم چرا که اینگونه می تواند از قدرت شوتزنی خودش بهتر استفاده کند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir