loading...
کانون هواداران رئال در ایران

 

\"\"

 

 Casillas  |Goalkeeper | 1

 

 

تولد: ۲۰ مهٔ ۱۹۸۱ م. (سن ۳۳)، موستولس، اسپانیا
قد: ۱٫۸۵ متر
وزن: ۸۶ کیلوگرم
حقوق: ۷٫۵ میلیون یورو (۲۰۱۲ م.)
تیم فعلی: تیم ملی فوتبال اسپانیا (#1 / دروازه‌بان)، باشگاه فوتبال رئال مادرید (#1 / دروازه‌بان)
والدین: ماریا دل کارمن فرناندز گونزالس، خوزه لویس کاسیاس

 

ایکر کاسیاس فرناندز فوتبالیست اسپانیایی است. او به همراه این تیم موفق شده است قهرمان جام جهانی فوتبال شود. وی عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید می‌باشد.

 

 

" یک برنده که کار سخت بر روی فروتنی بر اساس "

ایکر کاسیاس و رئال مادرید یک و همان چیزی هستند. او یکی از طرفداران رئال مادرید از او یک کودک بود و او رویای خود را از بازی برای این باشگاه در سن 10. فرم همان آغاز انجام، روشن است که او یک دروازه بان ویژه با رفلکس بسیار سریع، قدرت زیادی در هر دو بود پاها و هدیه ای است که تقریبا در یک در یک موقعیت بی نظیر.
 
او ثابت شده است که یک رهبر به دنیا در تمام تیم او برای هر دو در رئال مادرید و اسپانیا بازی کرد. در اول خود را و قهرمان شد، او انجام درخشان برای کمک به تیم خود را برنده جام اروپا هشتم. که همان فصل، او را به خوبی که او نیز جایزه براوو برای بهترین بازیکن جوان سال را به دست آورد بازی.
 
او همه چیز را به نفع خود است وجود دارد به دست آورد، هر دو برای رئال مادرید و اسپانیا. او یک بازیکن کلیدی در پیروزی کشور خود در مسابقات قهرمانی اروپا UEFA در سال 2008 و 2012 بود و یکی از قهرمانان اسپانیایی در جام جهانی FIFA در آفریقای جنوبی در سال 2010. FIFA، UEFA، طرفداران بود ... اما مهمتر از همه، او فوق العاده موجب صرفه جویی در، او را با عنوان بهترین دروازه بان جهان به مدت پنج سال در حال اجرا افتخار.

 
قابلیت اطمینان خود را در دفاع از اوa به طور منظم برای اسپانیا که او اولین حضور بین المللی خود را در فقط 19. ساخته شده او بخش مهمی از تیم اسپانیایی است که جام جهانی فوتبال در سال 2010 به دست آورد و در مسابقات قهرمانی اروپا UEFA در سال 2008 و 2012 بود ساخته شده است.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir