loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 133 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

رکورد چمپیونزلیگ: "من چندان نگران رکورد نیستم؛ می دانم که روزی آن را خواهم شکست. لئو مسی و من هر دو به آن رکورد نزدیک هستیم. بهترین بخش امشب این بود که تیم اکنون 9 امتیازی شده است و گلزنی هم حس خاصی دارد."

ال کلاسیکو و مسی: "من در مقابل مسی بازی نخواهم کرد، بلکه در مقابل بارسلونا قرار خواهم گرفت."

ال کلاسیکو در ساعت 6 عصر (به وقت محلی): "من واقعاً درک نمی کنم بعد از اینکه دیشب بازی کردیم، چرا باید روز شنبه به میدان برویم. آنها به جزئیات توجهی نمی کنند، و ال کلاسیکو مهمترین بازی است. بازی های بزرگی مثل ال کلاسیکو نیاز به نگرش متفاوتی دارند - این دیدار واقعاً باید یکشنبه شب برگزار می شد، نه شنبه ساعت 6 عصر. هر فرد حرفه ای به شما خواهد گفت که دو روز ریکاوری بعد از چنین دیداری، با سه روز ریکاوری یکسان نخواهد بود."

آنفیلد: "می دانستیم که بازی در این ورزشگاه سخت است، اما ما در نیمه اول فوق العاده بودیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. انگلستان فرهنگ متفاوتی در مورد فوتبال دارد؛ این فرهنگ با اسپانیا و کشور های دیگر یکسان نیست. من چندان از جو موجود تعجب نکردم و به همین دلیل است که واقعاً به فوتبال انگلیس علاقه دارم. این واقعاً حرکت خوبی بود. حتی مارسلو هم وقتی که تعویض شد، مورد تشویق قرار گرفت. در اینجا احترام زیادی برای بازیکنان قائل هستند."

دفاع از عنوان قهرمانی: "آیا می توانیم دوباره آن را فتح کنیم؟ چرا که نه؟ ما گام به گام پیش خواهیم رفت و تلاش می کنیم که این عنوان را دوباره فتح کنیم. می دانیم که سخت خواهد بود اما خوشبین هستیم و غیرممکن نخواهد بود."

پیروزی مهم: "این یک پیروزی بسیار مهم بود. مادرید هرگز در اینجا پیروز نشده بود - آنها قبل از امشب حتی در مقابل لیورپول گلزنی هم نکرده بودند بنابراین یک شب عالی را رقم زدیم."

یک گل تا رسیدن به رکورد رائول: "این برای من مهمترین مسئله محسوب نمی شود. می دانم که دیر یا زود این رکورد شکسته خواهد شد اما این چیزی نیست که مرا نگران سازد. مهمترین نکته خوب بازی کردن و کسب پیروزی است. تیم مطمئن تر شده است و ما مدتی است که این فرم را حفظ کرده ایم."

پیمان بستن با مربی برای تعویض شدن: "لازم نیست که برای هر چیزی با مربی پیمان ببندم. او هر کاری که بخواهد انجام می دهد - هر آنچه که از نظر او برای تیم بهتر باشد. او یک مربی بسیار باهوش است. من قبل از بازی با او صحبت نکردم. مربی تصمیم خوبی گرفت که مرا تعویض کرد چرا که این هفته مقابل بارسلونا بازی داریم و یک روز کمتر از آنها برای ریکاوری کردن فرصت داریم. رئیس انتخاب درستی کرد."

پلاتینی گفته است که توپ طلا باید به یک بازیکن آلمانی که فاتح جام جهانی شده است، داده شود...: "این هم نظر اوست. من مسئول آن نیستم. من فقط باید همانند چهار سال گذشته بهترین عملکرد خود را ارائه کنم. من حرف هایم را در داخل زمین می زنم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir