loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 74 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (1)

بنزما در مورد شرایط فعلی خود گفت:” نمی توانم بگویم در بهترین سطحم هستم یا نه. مطمئن نیستم. حس می کنم شرایط خیلی خوبی دارم. سخت تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم. 26 ساله هستم و هنوز به بهترین سالهای عمرم نرسیده ام. همیشه شنیده ام که می گویند بهترین عملکرد بازیکنان از سن 26 سالگی آغاز می شود چرا که به اوج بلوغ فوتبالی می رسند. امیدوارم برای من نیز همین گونه باشد.”

وی در مورد روند خوب خود در گلزنی اظهار داشت:”برای من مهمترین بخش بازی گلزنی نیست. مهم این است که در خدمت تیم باشم و موقعیت ها به خودی خود ایجاد خواهند شد. گاهی می توانی گل بزنی و گاهی خیر. در طول بازیها با تمام قوا تمرین می کنم که باعث می شود که بدانم جا برای بهتر شدن دارم. فوتبال زیبا و تماشایی را دوست دارم. می خواهم به هم تیمی هایم پاس گل بدهم و اگر بازیکنی در موقعیت بهتری نسبت به من برای گلزنی قرار داشته باشد مسلما به او پاس می دهم.”

بنزما گفت که دوست داشته که به رونالدو در بازی رئال و لیورپول پاس گل بدهد:” در این باره قبل از بازی صحبت نکردم اما دوست داشتم که رونالدو گل بزند. پاسهای زیادی به او دادم چرا که فکر می کردم در موقعیت بهتری قرار دارد. گل نزد اما او نگران نیست. اگر سه شنبه گل نزد، در بازیهای بعدی می زند. رکورد پیش روی اوست و آن را خواهد شکست.”

وی در مورد آنچلوتی گفت :” همیشه اعتماد او و فلورنتینو پرز را حس کرده ام. یادم نمی رود که توسط هواداران رئال یا تیم ملی فرانسه هو می شدم اما آنها از من حمایت کردند. می دانم که آن سوتها به خاطر توقع بالای هواداران از من بود. در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود. تمام تلاشم را انجام می دهم تا خوب بازی کنم. گاهی موفق می شوم و گاهی نه. امیدوارم که به روند خوبم در بازیها ادامه بدهم.”

مهاجم فرانسوی در مورد شرایط فعلی رئال اظهار کرد:” در شرایط خوبی هستیم و از حضور در کنار هم لذت می بریم. اتحاد خوبی در تیم وجود دارد. همه با یکدیگر همسو هستیم. می دانیم که هر بازیکن روی نیمکت تمام تلاشش را انجام می دهد تا تفاوت ایجاد کند. مهم است که همه متحد باشند. ما در رئال مادرید یک خانواده هستیم و اتحاد را دوست داریم. اکنون با یکدیگر بیشتر آشنا شده ایم. کیفیتمان بالا رفته و انگیزه مان بالاتر رفته است. برایمان بازی کوچک یا بزرگ وجود ندارد، همیشه انگیزه ثابتی داریم. با ایسکو، کروس و خامس رودریگز حفظ توپ بیشتری انجام می دهیم و بازیها را بهتر تحت کنترل داریم.”

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سلام در تاریخ 1393/08/15 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

FP-PATCH 15 رو نمیدی؟
پاسخ : ن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir