loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 61 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

  کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.


خسه:” امروز یک مهاجم کاذب ترکیب ما کارش را شروع کرد. آرام آرام کار فنی را آغاز می کند. یک هفته بدون توپ تمرین کرد و حالا به جمع گروه اضافه شد. در مرحله پایانی دوران نقاهتش است. عجله ای نداریم. تا یک ماه دیگر آماده می شود.”

خدیرا :” بسیار روبراه است. مشکلش جدی نیست. فردا بازی نمی کند. به همین خاطر با او صحبت کردیم. به تمرینات ملی می رود و برای تیم ملی آلمان بازی می کند. مشکلی نیست.”

ترکیب:” هنوز تصمیم نگرفته ام. ایسکو و خامس در این مدت خیلی خوب بودند و و ممکن است که یکی از این دو استراحت کند تا بازیکن سرحال تری مثل بیل به میدان برود. سیستم چرخشی عادی است. یکی از این دو از ترکیب خارج می شود.”

خمز:”هرگز اختلافی با او نداشتم. بحثم مدتهاست که تمام شده است. احترام زیادی برای سبک بازی تیمش قائلم. فردا یک بازی عادی خواهیم داشت. باید مراقب این بازی باشیم. می دانیم که رایو چطور بازی می کند. باید آماده باشیم. باید تمرکزمان بالا باشد.”

توپ طلا:” در مورد نتایجش صحبت کردم. نزدیک به کریستیانو فقط بازیکنان آلمانی هستند که جام جهانی را بردند.”

اعتقاد لوئیز انریکه در مورد خوش خلق بودن خودش:” من هم مسلما خوش خلق هستم.”

بهترین دوره :” نمیدانم. خوش بخت هستم که مربی تیمی هستم که کیفیت بی نظیری درم. هرگز نگرانی در مورد این ترکیب نداشته ام.”

رایو:”باید تیمی که سبک بازیش بر مبنای لذت بردن است را تشویق کنیم. تیمهایی که برنامه هایشان را بر اساس برنامه حریف عوض می کنند دوست ندارم. رایو نماد مهمی برای فوتبال سپانیاست. بازی می کنند ، برای بقا می جنگند و فوتبالی هجومی ارائه می دهند. این خیلی خوب و مثبت است.”

ایده :” ایده بازی ما در همه بازیها یکسان است.”

500 روزه شدن حضورش در رئال :” نگران تشویق های بیش از حد هستم. معنیش این است که اگر به مشکل بخوریم به شدت مورد انتقاد قرار می گیرم. مسلما تلاش می کنیم تا روندمان را ادامه بدهیم اما فوتبال این گونه نیست. لحظات مشکلی هم خواهیم داشت و قبال هم داشته ایم. باید آرام و جدی باشیم.”

کریستیانو، وارث دی استفانو:” من نیز همین طور فکر می کنم. این تصویر بسیار بی نظیر است. نزدیک شدنش به دی استفانو یک انگیزه خوب برای آینده اش است و لیاقتش را دارد.”

2-4-4 بدون هافبک دفاعی خالص:” باید عادت کنیم که بازیکنان با هم توپربایی کنند. قرار نیست فقط چهار هافبک به دنبال توپربایی باشند. کل تیم باید توپ را بربایند وفداکاری کنند. بازی دفاعی را فداکاری تشکل می دهد، نه فقط حفظ توپ.”

ایسکو، مهاجم کاذب:” برنامه ای برای استفاده از او در پست مهاجم کاذب ندارم. می تواند در خط هافبک به جای کروس یا مودریچ بازی کند. به جای حضور در خط حمله می تواند نقشی دفاعی تر داشته باشد.”

خامس و ایسکو، 10 کیلومتر در هر بازی:” نیازی نیست به بیل بگویم که بیشتر بدود. خودش این را می داند. باید مثل سال گذشته اش باشد. دویدن مشکل او نیست.بیل در سمت راست بازی می کند چرا که رونالدو در سمت چپ است. اگر قرار باشد به جناحی دیگر برود باید جناح رونالدو هم عوض شود. خامس کیفیت بی نظیری دارد و بیل خلاقیت بیشتری دارد و به همین خاطر در سمت راست بازی می کند چون که خوب شوت می زند.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir