loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 78 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

مقایسه شدن با دی استفانو: "من در خودم آنچه که مردم در دی استفانو می بینند را می بینم و برایم مایه افتخار است، چرا که آلفردو یکی از بهترین های تاریخ بود و ذکر شدن نامم در کنار او یک امتیاز است."

بهترین رختکن؟ "خیلی خوشحالم که امروز هم تیمی هایم اینجا در کنارم بودند. احساس خوبی است که آنها وقت گذاشته و به مراسم آمده اند. دوست دارم بازیکنانی چون بیل، راموس و کاسیاس و دیگران که در کنارشان بازی کرده ام اینجا باشند. اگر من آنها را دعوت می کردم حتما می آمدند اما نمی خواستم آنها را به زحمت بیاندازم. برای من این مهم است چون همانطور که قبلا هم گفته ام، شما تنها با یک تیم خوب و بازیکنانی که برای یکدیگر بازی می کنند، می توانید چنین جوایزی را به دست آورید. خیلی خوشحالم که در این تیم حضور دارم."

فرم کنونی تیم و روند گلزنی: "همه می گویند که این تیم می تواند بهترین رئال مادرید تاریخ باشد اما ما تنها در پایان فصل می توانیم چنین چیزی بگوییم. اگر ما عنوانی را فتح نکنیم بهترین تیم نخواهیم بود اما من امیدوارم که امسال عناوینی را به دست خواهیم آورد. خوشحالیم، همه چیز خوب پیش می رود، مربی حالا بازیکنان را بهتر می شناسد و من هم روند خوبی دارم. نمی خواهم در مورد جوایز فردی فکر کنم چون این چیزی نیست که پایه فوتبالم را روی آن نهاده باشم، اما می خواهم همچنان از لحظات خوب لذت ببرم."

4-4-2 یا 3-3-4؟ "ما به هر دو سیستم عادت کرده ایم. شاید با (2-4-4) مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم و این چیز خوبی است. هرچه بیشتر مالک توپ باشید، موقعیت های بیشتری نیز می توانید خلق کنید و ما فرصت های بیشتری برای گلزنی خواهیم داشت. من در مرکز بازی کرده ام، به سمت چپ حرکت کرده ام،... بیل هم خیلی خوب بازی می کند. این تیم می تواند خیلی پیش برود و هدف ما بهبودی در هر مسابقه و فتح هر سه عنوان قهرمانی است: لیگ، چمپیونزلیگ و کوپا دل ری."

بهترین بازیکن تاریخ: "هنوز نمی خواهم در این مورد فکر کنم. بدیهی است که هرکس عقاید خود را دارد اما من می خواهم بهترین بازیکن تاریخ شوم و تلاش خواهم کرد تا این اتفاق رقم بخورد. همه عقاید خود را دارند اما در ذهن من، فقط بهترین بودن جای دارد و من به این هدف خواهم رسید. من قدم به قدم تاریخ خود را می نویسم. وقتی بازنشسته شدم می خواهم ببینم که آیا در میان بهترین های تاریخ قرار گرفته ام یا نه، و مطمئنم که قرار خواهم گرفت."

آیا شما برای فتح عناوین فردی باید بیشتر از دیگران تلاش کنید؟ "نمی خواهم وارد این بحث شوم چرا که جایزه توپ طلا در ماه ژانویه داده خواهد شد و همه چیز خوب پیش می رود و من هم تعدادی گل به ثمر می رسانم. بهترین جا برای پاسخ دادن، زمین مسابقه است به تمام کسانی که در مورد فوتبال نظر می دهند و آنهایی که مسئول هستند."

اگر برنده توپ طلا نشوید، شگفت زده خواهید شد؟ "هیچ چیز مرا شگفت زده نمی کند. در طول 6، 7 یا 8 سال گذشته چیزی مرا شگفت زده نکرده است. شما باید برای هر سناریویی آماده باشید. من خیلی خوشحالم بنابراین دو رویی و ریاکاری نخواهم کرد: دوست دارم که توپ طلای سوم را به دست آورم اما در موردش وسواس ندارم. زمان زیادی گذشته است و من کارهایم را به خوبی انجام می دهم."

بازنشستگی در مادرید؟ "من خیلی خوشحالم و در این لحظه فرم فوق العاده ای دارم، و همچنین در زندگی شخصی نیز راضی ام. به همین دلیل تلاش می کنم تا در داخل زمین بهترین عملکردم را ارائه کنم و پیروز شوم، و این بیشترین لذت را به من می دهد. می خواهم تا پایان قراردادم که در آن زمان 33 ساله خواهم شد، در رئال مادرید بمانم و بعد از آن خواهیم دید که آیا رئیس مرا برای چند سال دیگر هم می خواهد یا نه."

عصبانیت از عدم گلزنی: "من دوست دارم که خوب بازی کرده و گلزنی کنم اما این همیشه ممکن نیست. هیچکس در هر مسابقه گل نمی زند. من از دست خودم عصبانی شدم اما زمانی که در کنار عزیزانم باشم، این ها فراموش می شود."

 

Alireza-CR7 بازدید : 67 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو امروز سومین کفش طلای دوران فوتبالش را بدست آورد. در مراسم امروز پرز حضور دشت. کاسیاس، بیل، راموس و مادر رونالدو نیز خود را رسانده اند.دولوروس پس از نشان دادن کلیپی از کودکی تا حال رونالدو اشک هایش جاری شد.


پرز گفت :”کریستیانو یک اسطوره در رئال و یک نماد برای برتری طلبی است.برای او محدودیت وجود ندارد. او یک افتخار برای فوتبال و رئال مادرید است. رونالدو با ارزشهای رئال همسوست.همه می دانیم که در حال حاضر او به دنبال چهارمین کفش طلایش است. دی استفانو  را چند ماه پیش از دست دادیم اما جانشین خلفش رونالدو حالا این جاست.”


رونالدو پس از دریافت جایزه خود بیان کرد :” هواداران مرا خیلی دوست دارند و درون زمین پاسخ اعتمادشان را می دهم.بدون هم تیمی هایم به کفش طلا نمی رسیدم. سالهای بیشتری در رئال خواهم داشت و سعی می کنم که بهتر از این باشم و به جلو حرکت کنم.”


Alireza-CR7 بازدید : 72 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادريد و ليورپول، روز سه شنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو از هفته چهارم دور گروهي ليگ قهرمانان به مصاف يکديگر خواهند رفت.

رئال مادرید بازی رفت را در ورزشگاه آنفیلد با سه گل به سود خود خاتمه داده بود. لیورپول که این روزها حال و روز خوشی ندارد، برای امیدوار ماندن به صعود، به کسب یک نتیجه خوب در زمین رئال نیازمند است.

امروز از سوی یوفا، داور این بازی حساس اعلام شد. بر این اساس، "ویکتور کاسای"، داور مجارستانی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

همچنین دیگر تیم مادریدی یعنی اتلتیکو، همان روز در زمین مالمو سوئد به مصاف این تیم خواهد رفت که قضاوت آن بازی را "مارک کلاتنبرگ" انگلیسی عهده دار خواهد بود. بازی رفت 5-0 به سود اتلتیکو به پایان رسیده بود.

Alireza-CR7 بازدید : 57 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

رئال مادرید در پی شکست سویا از اتلتیک بیلبائو به تنهایی صدرنشین شد. رئال مادرید بدین ترتیب در یک هفته از رده دوم به رده اول رسید.

این اولین بار در شش ماه اخیر سال است که رئال مادرید صدرنشین شده است. رئال در یازده بازی اخیرش پیروز شده است. آنچلوتی این فصل از 21 بازیکن استفاده کرده و فقط خسه مصدوم و پاچکو، درواز بن سوم بازی نکرده اند.
خامس رودریگز، کروس و ایسکو در همه بازیها شرکت کرده اند. از سویی بازیکن آلمانی 860 دقیقه بازی کرده و بازیکن کلمبیایی 853 دقیقه.
Alireza-CR7 بازدید : 74 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)
همان طور که کریستیانو رونالدو پریروز با یک فراری سفید به تمرین آمده بود این بار یک لامبورگنی شیک به تمرین آورد. نکته جالب در مورد وجه اشتراک این دو خودرو ، رنگ سفید بود!
رونالدو و مارسلو که دیروز نیز به میدان رفته بودند به صورت انفرادی در زمین چمن تمرین کردند.
 
Alireza-CR7 بازدید : 45 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)
صبح امروز کادر فنی کهکشانی ها به همراه بازیکنانی که در دیدار روز گذشته برابر گرانادا به میدان نرفته بودند در زمین تمرینی این تیم حاضر شدند.
مهم ترین نکته تمرین امروز بازگشت گرت بیل به تمرینات گروهی بود، بازیکنی که سه دیدار اخیر رئال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود. از سوی دیگر رونالدو و مارسلو که دیروز نیز به میدان رفته بودند به صورت انفرادی در زمین چمن تمرین کردند. 6 بازیکن ذخیره دیروز نیز به همراه بیل حرکات تیمی و ضربه به دروازه را نیز تمرین کردند.
Alireza-CR7 بازدید : 65 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

در اواخر نیمه اول، ابتدا کارواخال دچار گرفتگی عضله شد و از بازی بیرون رفت و سپس در جریان یک برخورد ناخواسته بین په په و راموس، سرخیو راموس به شدت از ناحیه شکم مصدوم شد و به زمین افتاد. شدت ضربه په په به حدی بود که جای استوک های کفش په په روی شکم راموس باقی مانده بود.

هر چند که دقایقی بعد، او پس از اقدامات پزشکی بلند شد و به بازی ادامه داد. کارواخال به بازی با لیورپول نمی رسد اما وضعیت راموس هنوز مشخص نیست. هرچند که بعید است او مشکلی برای حضور در این بازی حساس داشته باشد.

Alireza-CR7 بازدید : 59 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

مودریچ تاکید کرد که تیمش تنها روی سبک بازی خودش تمرکز دارد.
او به خبرنگاران گفت:" نمی توانید ما را با بارسای گواردیولا مقایسه کنید. ما رئال هستیم و می خواهیم فلسفه خودمان را تعریف کنیم. نمی خواهیم با هیچ تیم دیگری مقایسه شویم. ما در حال حاضر روی دور موفقیت هستیم. به زدن یک یا دو گل راضی نمی شویم؛ به دنبال گل های بیشتر و بیشتر هستیم."

Alireza-CR7 بازدید : 66 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

کریستیانو:” کلمات برای توصیف او تمام شده اند. هر بازی حرف زدن در موردش مشکل تر می شود. بی نظیر است.”

عملکرد خوب تیم :” کلمه بازی کردن با بازیکنان تکنیکی را درک نمی کنم اما باید بگویم که خیلی کیفیت ، تمرکز و فداکاری داریم و به همین خاطر کیفیت خوبی از خود ارائه می دهیم.”

ادامه روند :” در شرایط بسیار خوبی هستیم و باید تلاش کنیم که روندمان را حفظ کنیم. به لطف بازیهای بسیار خوبمان امتیازات را بدست می آوریم. کارمان همیشه است. از نظر فنی و بدنی خوب روی بازیکنان کار کرده ایم.”

حمله با مدافعان کناری:” وقتی تیمی وسط زمین را بسته است خیلی مهم ست که از جناحین استفاده کنیم و مدافعان کناری فشار بیاورند.”

خامس:” یک گل بی نظیر زد و عالی کار کرد ، نه تنها در این بازی بلکه در کورنیا و در بازی آخر مقابل بارسلونا.”

تمرکز:” وقتی گل چهارم را زدیم، تمرکزمان کاهش یافت. این عادی است. مشخصا این یک نقطه ضعف است اما به طور کلی از تیم راضی هستم.”

بیل:” همه می خواهند بگویند که او یک مشکل است اما من می گویم که برای بهتر شدن به ما کمک می کند.”

Alireza-CR7 بازدید : 57 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

آربلوا از دقیقه 37 وارد زمین شد و بازی خوبی نیز از خود ارائه داد. او در انتهای بازی یک فرصت تک به تک را نیز از دست داد.

مدافع راست رئال در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" روند بردهایمان ادامه یافت و از این مساله خوشحالیم.حالا می خواهیم در مقابل لیورپول به دوازدهمین پیروزی متوالی خودمان دست یابیم. هدفمان بردن تمام بازی ها و تحت فشار قرار دادن بارسا در صدر جدول است."

آربلوا سپس به تمجید از خامس رودریگز پرداخت و گفت:" خامس فوق العاده است. او با هر سیستمی می تواند خودش را وفق دهد. او تا پایان بازی در زمین می جنگد و حتی به مدافعین هم کمک می کند. به اعتقاد من او یک نابغه به تمام معناست."

آربلوا در پایان در مورد مصدومیت کارواخال گفت که دنی نمی خواست ریسک کند و به همین خاطر از مربی خواست تا او را تعویض کند.

Alireza-CR7 بازدید : 147 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

  بزرگترین دیدار باشگاهی جهان فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود. بارسلونا در برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود.

باز هم تب اسپانیا به 40 درجه رسید، باز هم یک ال کلاسیکوی دیگر فرا رسید. ال کلاسیکویی که فقط یک مسابقه نیست، حتی فقط یک ال کلاسیکو هم نیست! فراتر از یک داربی، فراتر از یک نبرد و چیزی در حد یک جنگ کلاسیک ! جنگی که از ژنرال فرانکو و سربازانش به نسل ما رسیده، جنگی که از جدایی طلبان کاتالان به ما هدیه داده شده است. شاید ال کلاسیکو، ال دربی ، ال سوپر کلاسیکو و یا هر نام دیگری که داشته باشد، به جرات بتوان گفت که تنها جنگی است که مردم برای فرا رسیدن آن لحظه شماری می کنند. شاید ارثیه جنگ ژنرال فرانکو با جدایی طلبان کاتالان همین داربی و یا بهتر بگوییم جنگ ال کلاسیکو باشد. فیلم اکشن ما حکایت از نبرد یک مکتب بزرگ با یک امپراتوری بزرگ دارد. مکتب آسولگرانای کبیر در مقابل امپراتوری کهکشانی های کاستیا ! مکتب لاماسیا در مقابل سفیدهای والدبباس و کرکس های سابق ...
Alireza-CR7 بازدید : 90 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

کریم بنزما پس از به ثمر رساندن دو گل در آنفیلد گفت :” بارسا را شکست می دهیم.

بازیکن فرانسوی رئال اظهار داشت:” خیلی خوشحال هستم. بازی بسیار مشکلی بود اما کل تیم عالی کار کرد و بازی خوبی بود.می دانستیم که لیورپول خیلی فشار می آورد اما خیلی متحد بودیم. خوب دفاع کردیم و بعد از آن روی ضد حملات فرصت های زیادی ایجاد کردیم. من درون زمین همیشه تلاشم را انجام می دهم. در لیگ هم همین قدر تلاش می کنم اما شانس گلزنی ام در لیگ قهرمانان بیشتر است.”

بنزما در مورد تشویق شدن هواداران رئال توسط لیورپولی ها اظهار داشت:” لیورپول هواداران بی نظیری دارد که همیشه از بازیکنان حمایت می کنند.”

وی در مورد تغییر تاکتیکی تیم بیان کرد:” ایسکو و رودریگز عالی هستند. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و بهتر از پارسال هستیم. متحد بازی می کنیم.”

بنزما در مورد ال کلاسیکو بیان کرد:” بازی مقابل بارسا همیشه مشکل است اما می خواهیم پیروز شویم.”

Alireza-CR7 بازدید : 92 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

وب سایت خبری اف پی ادیت: کارلو آنچلوتی ، مربی رئال مادرید در آستانه ال کلاسیکو در مورد مسائل مختلف مثل فیکس شدن راموس در این بازی صحبت کرد.

از کریستیانو پرسیدید که در آنفیلد او را تعویض کنید؟
نه ، نپرسیدم، یک شگفتانه نبود (می خندد).

حتی بین دو نیمه هم نپرسدیدید؟
نه چرا که هنوز بازی تمام نشده بود و به تعویض فکر نمی کردیم. پس از آن دیدیم که خیلی دویده است و نیاز به تعویض دارد.

یک روز پس از پیروزی در زمین لیورپول چطور بود؟
تیم سعی کرد که به شرایط عادی برگدد. آنهایی که در ترکیب اصلی بودند در استخر ریکاوری کردند، بقیه درون زمین تمرین کردند. مهم این بود که راموس خوب تمرین کرد.

بازی می کند؟
قطعا. اگر شرایط خوبش را ادامه بدهد بازی می کند. تغییرات زیادی نخواهیم داشت. کارواخال که استراحت کرده است به ترکیب بر می گردد و سرجیو راموس به جای خودش باز خواهد گشت.

در زمان مناسبی ال کلاسیکو فرا رسید؟
همیشه بازی کردن مقابل بارسا مشکل است اما آرام هستم چرا که تیم خوب بازی می کند.

کاسیاس چطور است؟
با انگیزه ای زیاد سعی می کند که به جلو حرکت کند و خوب کار کرده است. انتقادات زیادی از او شد اما این را درک نمی کردم چرا که شابتاهی از او سر نزد. خیلی آرام است، عصبی نیست و حواسش به کار خودش است. خیلی خوب تمرین می کند. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که خوب کار نمی کند.

لالیگا برای کاسیاس و کوپا برای کیلور ؟
کیلور در کوپا بازی می کند و شاید در برخی بازیهای لالیگا مثل بازی با الچه بازی کند.

کدام مدافعان مقابل الچه بازی می کنند؟
په په مصدوم است. یکی از نفرات راموس خواهد بود. اگر راموس از مصدومیت خود ریکاوری کند در ترکیب قرار می گیرد.

چرا ایسکو بیشتر بازی نمی کند؟
گاهی یک بازیکن باید از نظر تجربه بهتر شود و به نظرم ایسکو سعی می کند ز این شرایط لذت ببرد.سخت است که یک بازیکن به رئال بیاید و ببیند که جایگاهش چندان تثبیت شده نیست.

مرکز زمین را مقابل بارسا عوض می کنید؟
خدیرا می تواند یک گزینه باشد چرا که ریکاوری کرده است.در فینال لیگ قهرمانان پس از شش مه بزی کرد. دوست دارم کمی تردید در ترکیب ایجاد کنم (می خندد)

اگر بیل آماده بود ، بازی می کرد؟
مطمئنا همین طور است. بیل هر زمان که آماده بشاد بازی می کند.

بازی بارسا مقابل آژاکس را دیدید؟
بله ، وقتی تیمی را می بینی باید سعی کنی که نقاط ضعف زیادی را پیدا کنی اما خوش شانس نبودم چرا که نقاط ضعف زیادی ندیدم.

زمان زیادی برای آماده سازی در مورد ضربات ایستگاهی نداشتید.
ورود به بازی در مقابل ضربات ایستگهی مثل آماده شدن برای ضربات پنالتی است چرا که نمی توان یک راهکار همیشگی پیدا کرد. حریفان در بازیها مثل تمرینات ضربه ایستگاهی نمی زنند.

برنامه ویژه ای برای ال کلاسیکو دارید؟
بله، نقشه ویژه ای دارم.

ال کلاسیکوی پرگلی خواهد بود؟
به نظرم بازی بی نظیری خواهد بود چرا که در دنیا چنین بازیهایی با این سطح از کیفیت بسیار نادر هستند. به همین خاطر نمی توانم درک کنم که چرا این بازی در ساعات عصر برگزار می شود.

گفتید که انگیزه بارسلونا امسال بیشتر است.
بله ، بهتر از سال گذشته هستند. آمار می گویند که هنوز در لالیگا گل نخورده اند.

چه حسی دارید وقتی شما را یک مربی در خدمت سران باشگاه می دانند؟
یک تمجید است. با بازیکنان تمرین می کنم و آنها از کار با من راضی هستند ام من برای رئال مادرید کار می کنم.

رابطه تان با مدیران قبلی خود چطور بود؟
مقایسه شدن پرز با برلوسکونی را دوست دارم چرا که هر دو هوادار تیمهی ان هستند. با مدیرانی مثل آبراموویچ و الخلیفی که باشگاه ها را خریده اند متفوت ست.

با کدام مدیر چشم بسته قرارداد می بندید؟
با پرز چرا که رابطه ام با او را خیلی دوست دارم. از ابتدا محبت خود را به من نشان داد و با یکدیگر رابطه خوبی داریم.

تا کنون شده که پرز از شما در مورد ترکیب سوال بپرسد؟
هرگز . فقط بروسکونی زنگ می زد و می پرسید که چه کسی بازی می کند و دلیلش را توضیح می دادم …

راز موفقیت شما چیست؟
گوش دادن به بقیه و تصمیم گیری. گوش دادن را خیلی دوست دارم چرا که باعث می شود ایده ای پیدا کنم. بردن پیرلو به پست هافبک دفاعی با نظر خودش انجا مشد چرا که من زیاد مفق نبودم.

بازیکنی در رئال داشته اید که بخواهد پستش عوض شود؟
سرجیو راموس از من خواست که در خط حمله بازی کند. بازی در خط حمله را دوست دارد و توانایی انجام آن را دارد. در یکی از ال کلاسیکوها او را به خط هافبک بردم، شاید شنبه پستش را کلا عوض کردم (می خندد).

انتظار دارید که توپ طلای مربیان را ببرید؟
در زندگی ام دستاوردهای زیادی داشته ام. مربیگری در رئال را دوست دارم چرا که جایی بهتر از این جا نیست. باید سخت تلاش کنم تا مدتها در این جا بمانم.

دوست دارید فرگوسن رئال باشید؟
غیرقابل تصور است که ۲۴ سال در یک باشگاه باشی اما دوست دارم دوران کاریم را در رئال مادرید تمام کنم.

از بین پاکو خمز، سیمئونه و والورده به عنوان نامزدهای بهترین مربی فصل گذشته لالیگا کدام یک را انتخاب می کنید؟
انتخاب کردن مشکل است. سیمئونه لیگ را برد، والورده با اتلتیک به لیگ قهرمانا نرفت و رایو عالی بازی می کند. رایو با شهامت است و فوتبال اسپانیایی را معنا می کند.

دوست دارید کدام بازیکن بارسا را بخرید؟
مسی.

روزی مربی بارسا می شوید؟
وقتی مربی رئال می شوی هرگز نمی توانی مربی بارسا باشی. باید به گذشته من و گذشته باشگاهی که در آن کار کرده ام احترام گذاشت.

بهترین دروازه بانی که با او کار کرده اید چه کسی است؟
بهترین های دنیا را داشته ام اما کار بوفون ۱۷ ساله را با هیچ کس نمی توانم مقایسه کنم.

Alireza-CR7 بازدید : 133 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

رکورد چمپیونزلیگ: "من چندان نگران رکورد نیستم؛ می دانم که روزی آن را خواهم شکست. لئو مسی و من هر دو به آن رکورد نزدیک هستیم. بهترین بخش امشب این بود که تیم اکنون 9 امتیازی شده است و گلزنی هم حس خاصی دارد."

ال کلاسیکو و مسی: "من در مقابل مسی بازی نخواهم کرد، بلکه در مقابل بارسلونا قرار خواهم گرفت."

ال کلاسیکو در ساعت 6 عصر (به وقت محلی): "من واقعاً درک نمی کنم بعد از اینکه دیشب بازی کردیم، چرا باید روز شنبه به میدان برویم. آنها به جزئیات توجهی نمی کنند، و ال کلاسیکو مهمترین بازی است. بازی های بزرگی مثل ال کلاسیکو نیاز به نگرش متفاوتی دارند - این دیدار واقعاً باید یکشنبه شب برگزار می شد، نه شنبه ساعت 6 عصر. هر فرد حرفه ای به شما خواهد گفت که دو روز ریکاوری بعد از چنین دیداری، با سه روز ریکاوری یکسان نخواهد بود."

آنفیلد: "می دانستیم که بازی در این ورزشگاه سخت است، اما ما در نیمه اول فوق العاده بودیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. انگلستان فرهنگ متفاوتی در مورد فوتبال دارد؛ این فرهنگ با اسپانیا و کشور های دیگر یکسان نیست. من چندان از جو موجود تعجب نکردم و به همین دلیل است که واقعاً به فوتبال انگلیس علاقه دارم. این واقعاً حرکت خوبی بود. حتی مارسلو هم وقتی که تعویض شد، مورد تشویق قرار گرفت. در اینجا احترام زیادی برای بازیکنان قائل هستند."

دفاع از عنوان قهرمانی: "آیا می توانیم دوباره آن را فتح کنیم؟ چرا که نه؟ ما گام به گام پیش خواهیم رفت و تلاش می کنیم که این عنوان را دوباره فتح کنیم. می دانیم که سخت خواهد بود اما خوشبین هستیم و غیرممکن نخواهد بود."

پیروزی مهم: "این یک پیروزی بسیار مهم بود. مادرید هرگز در اینجا پیروز نشده بود - آنها قبل از امشب حتی در مقابل لیورپول گلزنی هم نکرده بودند بنابراین یک شب عالی را رقم زدیم."

یک گل تا رسیدن به رکورد رائول: "این برای من مهمترین مسئله محسوب نمی شود. می دانم که دیر یا زود این رکورد شکسته خواهد شد اما این چیزی نیست که مرا نگران سازد. مهمترین نکته خوب بازی کردن و کسب پیروزی است. تیم مطمئن تر شده است و ما مدتی است که این فرم را حفظ کرده ایم."

پیمان بستن با مربی برای تعویض شدن: "لازم نیست که برای هر چیزی با مربی پیمان ببندم. او هر کاری که بخواهد انجام می دهد - هر آنچه که از نظر او برای تیم بهتر باشد. او یک مربی بسیار باهوش است. من قبل از بازی با او صحبت نکردم. مربی تصمیم خوبی گرفت که مرا تعویض کرد چرا که این هفته مقابل بارسلونا بازی داریم و یک روز کمتر از آنها برای ریکاوری کردن فرصت داریم. رئیس انتخاب درستی کرد."

پلاتینی گفته است که توپ طلا باید به یک بازیکن آلمانی که فاتح جام جهانی شده است، داده شود...: "این هم نظر اوست. من مسئول آن نیستم. من فقط باید همانند چهار سال گذشته بهترین عملکرد خود را ارائه کنم. من حرف هایم را در داخل زمین می زنم."

Alireza-CR7 بازدید : 150 پنجشنبه 01 آبان 1393 نظرات (1)

 

بنزما در مورد تشویق شدن هواداران رئال توسط لیورپولی ها اظهار داشت:” لیورپول هواداران بی نظیری دارد که همیشه از بازیکنان حمایت می کنند.”

وی در مورد تغییر تاکتیکی تیم بیان کرد:” ایسکو و رودریگز عالی هستند. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و بهتر از پارسال هستیم. متحد بازی می کنیم.”

بنزما در مورد ال کلاسیکو بیان کرد:” بازی مقابل بارسا همیشه مشکل است اما می خواهیم پیروز شویم.”

 

گزارش تصویری ..:: رئال و لیورپول ::..

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir