loading...
کانون هواداران رئال در ایران
Alireza-CR7 بازدید : 44 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
روز گذشته در صفحه رسمی فوق ستاره پرتغالی در فیسبوک که بیش از 100 میلیون هوادار دارد، اتفاق جالبی افتاد.

روز گذشته کریستیانو رونالدو در صفحه فیسبوکش صفحه ای را به اشتراک گذاشت که مربوط می شد به دختر تازه به دنیا آمده پرتغالی که در بیمارستانی در دوبی بستری است. این دختر که مارگاریدا نام دارد، خیلی زودتر از زمان معمول (6 ماه ) به دنیا آمده است و هنگام تولد 410 گرم وزن داشته است. همین موضوع باعث شده تا وی مشکلاتی را برای ادامه زندگی داشته باشد و برای همین باید در بیمارستان و زیر نظر پزشکان تحت نظر باشد.

در همین رابطه رونالدو که همیشه در کارهای انسان دوستانه پیش قدم بوده است، با به اشتراک گذاشتن صفحه این کودک در فیسبوکش از هوادارانش درخواست کمک برای هزینه های درمان این کودک کرده است. حدودا دو ساعت پس از گذاشتن این پست یک نظر جالب در زیر آن دیده می شد و آن مربوط به مادربزرگ مارگاریدا بود. او که اودیلیا سوسا نام دارد، نوشته بود: "CR7 من مادربزرگ مارگاریدا هستم. من از این که شما برای نجات نوه ام قدمی برداشته ای بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ام. امیدوارم خداوند در راه زندگی حرفه ایت، روشنایی قرار دهد."

ساعاتی بعد رونالدو این پیغام را بی جواب نگذاشت و در پاسخ به وی نوشت: "هر کمکی به این کودک می تواند تقاوت ایجاد کند. آرزوی قدرت و صبر فراوان برای همه خانواده شما."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    اطلاعات تیم



    بازی بعدی و قبلی


    رئــال مــادرید   و    ايبار


    لالیگا



    پخش زنده :


    ورزشگاه : مونیکیپال


    زمان :  20:30


    تاریخ :  شنبه 1 آذر


    بازی : هفته 12 لالیگا


    ____________________


    بازی قبلی

     

    1-5

    جدول لالیگا
    گلزنان لالیگا
    خاطیان لالیگا



    گلزنان لیگ قهرمانان اروپا



    اطلاعات سایت و تبلیغات



    cupfa.ir